Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Cenarion visar "No mercy". Vi har inte haft en enda cenarion drop på 2-3 veckor. Och våra Onyxia drops är patetiska. 7/8 kills så har hon droppat netherwind. Grats äckliga "waterboys" :wub: Ge mig lite cenarion, min Stormrage hjälm och sen kan jag vara glad.

Lol vi får alltid Cenarion / Felheart, snart blir det väl dags att disenchanta cenarion ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ye, har båda BoE.

Vi har fullt med Felheart, Cenarion och Giantstalker. Just nu ligger dom hos guildbanken och ruttnar tills vi har kommit överens om dom ska sparas till framtida guildmedlemmar eller om vi ska sälja dom på AH. :shifty:

Helt jävla sjukt! Vi får precis samma grejor skitofta! Vi har 5 eller 6 med fulla tier 2 sets. Och det är bara druider, hunters eller warlocks. SUCKS!

@ Krille - Oh no, möt mig i Gurubashi arena kl 15 på onsdag. Och ta med så många polare du vill! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

127 Dark Iron Ore idag, x antal blåa/gräna bracers från incendius och 1 Ace of Elementals :rolleyes: farming ftw.

Fick du dina FR bracers då?

Jag hade iaf tur så jag fick mina ganska smärtfritt.

På min tredje runda får jag ..Of the Monkey. Det blir en rogue ganska arg över eftersom han hade vart där och farmat i 2 veckor (alltså jag rollade inte över honom. skulle aldrgi va så dum)

Sen så gick jag dit med den roguen som också behövde sina bracers. På första killen så droppar han ..Of the Eagle. /cheer

8 rundor senare så fick han tag i ett par ..Of the Tiger. Han tog dom och orkade inte bry sig mera. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick du dina FR bracers då?

Jag hade iaf tur så jag fick mina ganska smärtfritt.

På min tredje runda får jag ..Of the Monkey. Det blir en rogue ganska arg över eftersom han hade vart där och farmat i 2 veckor (alltså jag rollade inte över honom. skulle aldrgi va så dum)

Sen så gick jag dit med den roguen som också behövde sina bracers. På första killen så droppar han ..Of the Eagle. /cheer

8 rundor senare så fick han tag i ett par ..Of the Tiger. Han tog dom och orkade inte bry sig mera. :lol:

Jag har haft mina FR bracers sen länge. jag farmar BRD för pengar, man får lätt 50g i timmen :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...