Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

*massa text*

Körde ZG igår (fredag) ska köra MC senare idag :P har 7 delar i magisters, lirat ubrs, strat, scholo, lbrs o de sen level 55 med min guild. Har 650g, så har snart 60 mounten.. sen har jag 300 i engineering, håller på att sammla ihop mats till att göra Flawless Arcanite Rifle till en polare.. ehm, har rätt mkt o göra :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan nån visa ett bra talent tree för en druid som vill vara lite av varje.

Du kan vara lite av varje vilken build du än har.

Dock så finns det ingen bra build som har points utdelade på alla trees utan att ha ett tree som har 31 points.

Mage - Balance Tree

Warrior/Rogue - Feral Tree

Priest - Resto Tree

Balance trädet är ganska meningslöst. Bra saker på det trädet är Natural Shapeshifter (billigare shapeshifting), Omen of Clarity(Dock bara om du kör feral-build) och Nature's grasp(instant Ent. root om du blir slagen)

Det nya Feral trädet har massa mumsbitar. Vill du kunna grinda som andra klasser(eftersom våran DPS suger i vanliga fall) så bör du köra iaf 31 points i feral.

Resto. 31 points Innervate. Über mana regen. Där kan du sätta points lite hur du vill tills du får Innervate och Nature's Swiftness(Instant Heal).

Fixar 3 builds till dig. Ett för varje träd.

Balance: 31/11/9 (Moonkin form)

Feral: 11/35/5 (LotP, HotW)

Resto: 5/11/35 (N'S, Innervate)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lämnat mitt gamla guild The Dying Daylight för att joina en ny guild som heter Valhalla Legion nu :wub: (Förlåt Dariuius/Knarkuzz)

Ska köra MC för första gången imorgon!! ^_^:(

VA!!! Hur vågar du! Ahaha neej min polare som spelar på Burning Legion tjatar på att jag ska joina Valhalla Legion så får väll ta och göra det då :P. Jag joina bara din guild för din skull :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...