Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Förresten Mikolan såg dig i BRM nån vecka sen när ni skulle till MC å vi till BWL (jag e Horde orc hunter Nagrosh)... försökte ganka dig men jag lagga så jävla hårt... har dock fått nya datorn nu så nästa gång kommer du inte lika lindrigt undan ! (w00t)

(min rogues spec, pwn!)

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...055000300120001

Hehe får börja stealtha i BRM då ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe.. taget från wow-europe

Contain "Leet" or "Dudespeak"

This category includes names which:

    * Consist of language existent only in online communication (i.e. Roflcopter, xxnewbxx, Roxxoryou)

    * Use multiple caps lock in a single Håller med till 100%! (HunteR AllianCe)

If a player is found to have such a name for their character, guild, or pet, he/she may:

    * Be assigned a randomly generated temporary name, to be changed via the online ticket system

    * Be given a warning

    * Be temporarily or permanently suspended from the game

Döp inte dig till Roflcopter! Du kan bli bannad :'(

En annan rolig sak är ju dom exemplen dom tar upp.. Roflcopter, xxnewbxx och Roxxoryou är ju inte precis dom vanliga Leet-orden (w00t)

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja asså ja kan gå in på internet och surfa men när ja startar WoW så kanske ja kan köra i en 10-15 min sen så typ börjar det lagga och sedan blir ja disconnectad...

Du svarar fortfarande inte på min fråga, när du blir disconnectad ifrån WoW bryts hela uppkopplingen eller bara din connection till WoW? Jag frågar inte om du även blir frånkopplad när du sitter och surfar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du svarar fortfarande inte på min fråga, när du blir disconnectad ifrån WoW bryts hela uppkopplingen eller bara din connection till WoW? Jag frågar inte om du även blir frånkopplad när du sitter och surfar.

Asså det e bara wow som bryts och om ja sedan quitar wow och går in på internet så funkar internet felfritt...men när ja spelar så funkar det ej..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...