Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Fyfan har suttit i typ 3h nu med DM Tribute, vi hade runt 100 wipes.

Vid Kromcrush var en snubbe tvungen att gå, han skulle på nån träning eller nåt.

Vi får en till wipe direkt efter det och allas eq är typ helt röd, så vi bestämmer oss att ge upp mitt framför bossen, kommer ju kosta skjortan typ att reparera skiten också :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog high priest:erna Jeklik (bat), Venoxis (snake) och raptor-bossen (450k hp) i ZG nyss, ingen wipe alls =)

Från Jeklik fick jag Primal Hakkari Bindings (rollade 100), sedan fick jag även ett antal coins, 3 närmare bestämt (raid roll med 20 pers =D ). Sedan droppade raptor-bossen Bloodtinged Kilt, jag och en warlock tävlade lite vad gäller dkp, fick den till slut efter att ha betalat dkp för 4 MC-Lucifron runs :D

Jävligt nöjd med denna run alltså, har aldrig vunnit/köpt något förut så det blev en bra början =)

Redigerad av vigge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har vi !??

NÄRDÅ!?  :D

Det var sent nångång efter mc har jag för mig om. Blev rätt plötsligt faktiskt. Men Daggers of Darkness eller om det var craftwerk försökte ju två gånger före oss med fullt raid och fick ner honom till 70% som bäst. Suger dom inte lite eller? :)

Men iaf. Nyss i MC. Garr dog. Han droppar Helm of Might och Bindings of the Windseeker... Och så vinner den där jävla Tyeldran BÅDA. Han ninjar allt från mig. x|

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var sent nångång efter mc har jag för mig om. Blev rätt plötsligt faktiskt. Men Daggers of Darkness eller om det var craftwerk försökte ju två gånger före oss med fullt raid och fick ner honom till 70% som bäst. Suger dom inte lite eller? :D

Men iaf. Nyss i MC. Garr dog. Han droppar Helm of Might och Bindings of the Windseeker... Och så vinner den där jävla Tyeldran BÅDA. Han ninjar allt från mig. x|

Kör ni med DKP? Om inte, dumt val.

Du ska omöjligen kunna få 2 drops av samma boss. Dessutom inte en artifact eftersom den är dyrare än ett Tier 2 item. Om han nu skulle få båda dom 2 dropsen så skulle ha vart tvungen att inte bjuda på några andra saker på väldigt länge. Det är 400-500dkp för dom 2 itemsen(nerfedDKP)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, vi kör med DKP. Men grejen var att han hade 260 poäng eller nåt sånt, medans den warriorn med näst mest poäng hade 118 (o jag 112). Så på hjälmen biddade han 119 och på bindingen så biddade han nåt liknande. Blaha säger jag bara...

Surt liv. :D

Våran MT har runt -400 dkp just nu. Men endå så får han prioritet på saker som Head of Onyxia. Allt för att vå andra ska få bra Fire res gear. (han är reveled med Thorium)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aww Sweet.. Kolla eran mail..

Man kan skicka ett gratis 10-dagars konto till valfri person :o

Ska använda de själv och mobba allys  ;)

Hehe, tack för den informationen.

Jag hade missat det helt, eftersom jag kollar mailen som WoW är reggat till väldigt sällan.

Får se vad jag gör med det. ;)

Edit:

hmm.

Offer expires January 1st, 2006. You can only invite one friend into the game. When your friend upgrades his trial account to a full account and then pays for his first month of World of Warcraft, your account will be automatically credited with a FREE 30-day World of Warcraft subscription

Går det verkligen att bara lägga till ett kreditkortsnummer eller ett gamecard på accountet? :D .

Jag trodde att man var tvungen att köpa WoW för att få CD-keyn

Redigerad av Visa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...