Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jag och mina 2 andra irl polare som har wow har hoppat runt på alla möjliga servrar.

Vi är inte högre än level 10.

Sen vi bytte till horde har vi kört tre servrar. på 3dagar

Defias Brotherhood - För seriös RPPVP server, mycket stränga regler. ^_^

Balnazzar - Förövrigt bra server, men dock endast ca 100 items upplagda på AH totalt.

Frostwhisper - för DYRT PÅ AH!!!

-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller du fortfarande på att fixa bättre items till den?

eller är den "klar", och du har funderat på att börja om?

Jag till skillnad från andra orkar inte byta chars som jag byter kalsonger.

Felicia är min mainchar.

Sen har jag 3st lvl 30-40~

Sen har jag wastechars som jag lirat på för att testa alla races/lirat när min server är nere.

Ska inte börja om förens jag har Fullt Tier 2 set. Och det kommer jag aldrig få(iaf inte på ett par år). Så börja om är inget som ligger mig varmt om hjärtat.

Önskelistor är kul. ^_^

(I år)

Armor:

Cenarion Raiment

Vapen:

Staff of Dominance

Sorcerous Dagger - Fire Runed Grimoire

Ringar:

Cauterizing Band

Band of Sulfuras

Trinket:

Shard of the Scale

Talisman of Ephemeral Power

Neck:

Jin'do's Evil Eye

-----------------------------

Detta är alltså utanför BWL. Och vi kommer börja med det innan året är slut så kommer antagligen slösa DKP på andra saker(Tier 2 set saker t.ex)

Orkar inte göra en önskelista för BWL. För mycket sjuka saker jag vill ha där. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår jag gjorde jag en druid, lvl 8 nu. Vad ska man ta för talent tree? Någon som vet nått bra? Har noll koll på druider. ^_^

Well, eftersom du inte äns har björnform än så.. En druids talants kan man börja snacka om efter lvl 20 (då man får kattform)

Balance: wannabe-mage. lvl 40 kan du få Moonkin. Gör dig till en wannabe-mage/warrior utan heals. Inte så bra. Mage/priest/warlocks kommer dock gilla dig i partyn pga. din 3% crit aura.

Feral: wannabe-rogue/warrior. Fullt 31träd ger dig leader of the pack. 3% crit för melee och ranged. Rogues och hunters kommer dyrka dig. Om du också fixar EQ som en rogue så kan du komma upp i 2000crits i catform. Eller om du skaffar bearEQ så kan du faktist få mer armor än en Warrior och bash critta för runt 800-900~.

Resto: Healing. Gör dig inte till en wannabe-präst eftersom du kan med rätt talants heala bättre än en präst. Instant heals, Insect swarm och Innervate är ett par godbitar i det trädet.

Hmm, tror ni jag hinner dinga 55 tills på måndag, om jag inte lirar nått på söndag? (52 nu, ca 50k xp till 53)

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, eftersom du inte äns har björnform än så.. En druids talants kan man börja snacka om efter lvl 20 (då man får kattform)

Balance: wannabe-mage. lvl 40 kan du få Moonkin. Gör dig till en wannabe-mage/warrior utan heals. Inte så bra. Mage/priest/warlocks kommer dock gilla dig i partyn pga. din 3% crit aura.

Feral: wannabe-rogue/warrior. Fullt 31träd ger dig leader of the pack. 3% crit för melee och ranged. Rogues och hunters kommer dyrka dig. Om du också fixar EQ som en rogue så kan du komma upp i 2000crits i catform. Eller om du skaffar bearEQ så kan du faktist få mer armor än en Warrior och bash critta för runt 800-900~.

Resto: Healing. Gör dig inte till en wannabe-präst eftersom du kan med rätt talants heala bättre än en präst. Instant heals, Insect swarm och Innervate är ett par godbitar i det trädet.

Nej.

Hehe jag blev lvl 10 precis ^_^ Men tackar så mycket. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...