Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Det äger, du kan ju ingenting :rolleyes:

Tssk...

Du har imp. backstab så jag antar att det är en Dagger build, men inte imp. ambush?

2/5 malice detta är den viktigaste talenten man har. specca 5/5 och 5/5 Lethality så får du hårdare backstabs.

3/3 Imp. vanish - värdelös

2/2 imp. Chapshot värdelöst med mer än 1/2

Premedation, varför? Den skillen suger

Och 5/5 Rapid Concealment, Master of Deception och Camoflauge. Man behöver bara en av dessa MoD eller Camoflauge totalt onödigt att ha alla 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tssk...

Du har imp. backstab så jag antar att det är en Dagger build, men inte imp. ambush?

2/5 malice detta är den viktigaste talenten man har. specca 5/5 och 5/5 Lethality så får du hårdare backstabs.

3/3 Imp. vanish - värdelös

2/2 imp. Chapshot värdelöst med mer än 1/2

Premedation, varför? Den skillen suger

Och 5/5 Rapid Concealment, Master of Deception och Camoflauge. Man behöver bara en av dessa MoD eller Camoflauge totalt onödigt att ha alla 3.

Så bara för att det inte är cookie cutter så suger det?

- 2/5 malice jag föredrog imp evis där, smaksak.

- imp vanish.. om du inte har testat det kombinerat med +15% stealth speed så har du ingen aning vad du snackar om

- imp cheapshot.. hinner göra 2 backstabs innan cheapshot är borta om jag timar rätt (varför 1/2? finns ju ändå ingen skill som har tar 50 energy som jag kommer använda... sinister strike = 40 backstab = 60.. hur jag än gör kommer jag ha 10 onödiga energipoäng)

- Premeditation.. suger? en av de härligaste skillsen, väldigt bra opener

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så bara för att det inte är cookie cutter så suger det?

- 2/5 malice jag föredrog imp evis där, smaksak.

- imp vanish.. om du inte har testat det kombinerat med +15% stealth speed så har du ingen aning vad du snackar om

- imp cheapshot.. hinner göra 2 backstabs innan cheapshot är borta om jag timar rätt (varför 1/2? finns ju ändå ingen skill som har tar 50 energy som jag kommer använda... sinister strike = 40 backstab = 60.. hur jag än gör kommer jag ha 10 onödiga energipoäng)

- Premeditation.. suger? en av de härligaste skillsen, väldigt bra opener

Nej det finns många icke cookiecutter builds som är bra men ditt val av talents är inte bra.

Du gimpar din citchans och damage genom att inte ha malice/lethality

Imp. Vanish är totalt onödigt som jag sa, finns ingen andledning att ta den. ja dne stackar med Camoflauge så du får 115% run speed i 10 sekunder men det är itne värt det 2/2 Imp Cheapshot och 2 backstabs kräver som du säger att sitta och tima energy ticksen med energywatch, vilket inte funkar bra i pvp då varje sekund räknas, 1/2 Imp. cheapshot ger möjlighet till CS->BS->Gouge combo.

Premedation suger ja, du måste vara i melee range för att använda den och 2 combo points ger inte så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.... ENDAST i duell flarar en hunter, eller fall han tar flaggan....

så jag bryr mig fan inte om det, står framför folk och dom ser mig inte, och om dom gör det drar jag

Sublety (Stealth lame rogue ;P)

Här är det som är bra med det.. Man kan slakta alla klasser om man kan spela

Mage/warlock, äter man princip upp, särskilt kul om dom sitter ner

Warrior, är alltid kul och gnaga på, speciellt protection för dom ta mer dmg

paladin ... bleh, :ermm:

sure att imp vanish är skit bra... men imp ambush är 45 % crit mer, vilket ger dina fina 1200 + dmg

haft imp vanish också men jag slipper nog den tack

imp evi(l) är det en rogue måste ha =/

alltid kul att möta andra swords rogues

Mikolan : Lethaly (om jag nu minns rätt) så ger den crit chance på sinister, gouge och något mer INTE dom andra man gillar, bs, ambush , evi

vilket kan ta sig i röven om det är så, 200 dmg gouge liksom

.. ska kolla i talent tree och visa vad jag menar om jag hade rätt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.... ENDAST i duell flarar en hunter, eller fall han tar flaggan....

så jag bryr mig fan inte om det, står framför folk och dom ser mig inte, och om dom gör det drar jag

Sublety (Stealth lame rogue ;P)

Här är det som är bra med det.. Man kan slakta alla klasser om man kan spela

Mage/warlock, äter man princip upp, särskilt kul om dom sitter ner

Warrior, är alltid kul och gnaga på, speciellt protection för dom ta mer dmg

paladin ... bleh, :ermm:

sure att imp vanish är skit bra... men imp ambush är 45 % crit mer, vilket ger dina fina 1200 + dmg

haft imp vanish också men jag slipper nog den tack

imp evi(l) är det en rogue måste ha =/

alltid kul att möta andra swords rogues

Mikolan : Lethaly (om jag nu minns rätt) så ger den crit chance på sinister, gouge och något mer INTE dom andra man gillar, bs, ambush , evi

vilket kan ta sig i röven om det är så, 200 dmg gouge liksom

.. ska kolla i talent tree och visa vad jag menar om jag hade rätt

Lethality:

Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ghostly Strike, and Hemorrhage abilites by 30%.

30% mer damage på SS, BS, Gouge etc. Mycket bra att ha kommer upp i 1000 sinister strikes snart vilket vore omöjligt utan den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lethality:

Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ghostly Strike, and Hemorrhage abilites by 30%.

30% mer damage på SS, BS, Gouge etc. Mycket bra att ha kommer upp i 1000 sinister strikes snart vilket vore omöjligt utan den.

Jo visst bra at ha men då missar du imp cheap shot + premeditation vilket inte är värt det tycker jag imp vanish äger hårt... folk kommer immobiliza/slowa å kita dig då vill du ha imp vanish för å komma fram å tex cheap shotta innan de slänger av en arcane explosion demoralizing roar etc.

@blaucrozz subtlety 32 points men inte premed? å 4 points i rapid concealment tar ju bort iden me imp gouge en hel del = ingen restealth flytta en point dit isf från MoD... men asså folk kör med vad de vill... jag koncentrerar mig på stealth eftersom det passar min spelstil, just det som talent trees finns för (även om endel e brutna nu menmen det mesta funkar bra).

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...