Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Vad heter BWL egentligen? Vad står förkortningen för?

Blackwing Lair.

Thotim: Ye, Ragnar är ju lixom ändå det man måste klara för att kvalificera sig till BWL så att säga. Hur det går för oss i BWL? Går väl som för alla andra nya encounters. Åt pipsvängen. Vi har haft strul med servern och folk har haft en tendens att vara borta (inte haft någon 40ppl raid på 2 veckor = ingen BWL)

Därimot blir vi mästare på MC. Lucifron - Sulferon med 29pers. :wub:

Everest: GL på Vaelastrasz. Han är som en finne i rumpan. Blev "kidnappad" av den bästa guilden på servern för dom behövde en druid till Vaelastrasz. Han var ett riktigt jobbigt elände.

Btw, ni som kör MC/BWL. Hur gamla är servrarna ni lirar på? Så man vet om det är några storguild-medlemmar man "känner". ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Any epixx?
Ja.

Vad heter BWL egentligen? Vad står förkortningen för?

Blackwing Lair. (2slow4Stell)

StellHell: Ja, men han är ju riktigt kul också, bara stå och spamma Backstabs och se stora siffror över hela skärmen! :wub: Det roliga är ju att han ber om ursäkt när man dör också ^_^

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blackwing Lair.

Thotim: Ye, Ragnar är ju lixom ändå det man måste klara för att kvalificera sig till BWL så att säga. Hur det går för oss i BWL? Går väl som för alla andra nya encounters. Åt pipsvängen.

Aha. Jo varan realm har ocksa lite problem. Btw sa (foddes) Bladefist pa releasen den 10e feb, right? Vi kampar for fullt med Razor. 2 agg kvar eller nagot. ~ Krille du lirar inte pa Bladefist va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, skulle försökt oss på Onyxia idag men på grund av lata personer som inte gjort prequesten så blev de aldrig av. Vi försökte med Lethon istället, han var minsann inte lätt. Fick ner honom till 94% på första försöket och 88% på andra. Den där shadowbolt-auran han skickar ut är bara för mycke :wub:

Efter de 2 tappra försöken ballade alla ur o började tjata om att försöka i MC och då fick raidledaren nog så vi la ner. Blir MC imorrn dock, får hoppas på lite Giantstalkerdrops nu när man har en saftig hög DKPs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha. Jo varan realm har ocksa lite problem. Btw sa (foddes) Bladefist pa releasen den 10e feb, right?                                            Vi kampar for fullt med Razor. 2  agg kvar eller nagot.                                                                          ~ Krille du lirar inte pa Bladefist va?

Ok, jag vet inte när Sunstrider kom. Men jag lirade iaf Warsong från början.

Blev lvl 34. Sen var Warsong kefflord(800que) och jag orkade inte med det så jag tog bara en annan låg realm(Sunstrider). Skapade min drulle och kollade runt lite. Tror inte det fanns någon lvl 60 just då iaf. Guano var lvl 40(Han är med i Artifact. Bästa guilden på servern) och sen minns jag nog inte mycket mer. ^_^

*edit*

Cenarion visar "No mercy". Vi har inte haft en enda cenarion drop på 2-3 veckor. Och våra Onyxia drops är patetiska. 7/8 kills så har hon droppat netherwind. Grats äckliga "waterboys" :wub: Ge mig lite cenarion, min Stormrage hjälm och sen kan jag vara glad.

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...