Jump to content

Pinsamheter på fyllan


berit
 Share

Recommended Posts

.självklart röker man hellre örter.. men berättar en liten historia från förr då man forfarande berusade sig med lösningsmedel:

gick in på en statoilmack och stoppade fickorna fulla med rattmuffar helt öppet.. har bara svaga minnesbilder av det hela... en kärring håller fast mig i armen och säger "nu stannar du här! ;) " jag lyckas slita mig och går ut.. inser att grisen är på väg så jag får fly genom en skog.. lyckades fly hem till min bror och sov på hans soffa den natten... inga rattmuffar fick man och man blev mobbad bra länge efteråt.. var för övrigt liiiite pinsamt och nervöst dom nästföljande gångerna man gick in på macken..

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 298
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Wörd där !

Tänk att köra full och ta livet av en person !

Bilen är ett vapen när man är full inget annat!

Hurfan hade du kännt om någon jävel hade kört på din lillebror eller någon annan släkting ? och hur kul hade det varit för den som körde bilen?

så tänk förfan innan !

Vi ska på en sådan rättegång på torsdag nästa vecka.

Grovt rattfylleri + ololvig körning var det kallat.

Skitsamma...ska bli kul att se vad den jäveln har att säga till sitt försvar :huh:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ruskigt kul att va den enda som är nykter på en fest, vilka saker folk hittar på när dom är fulla :D

Det slutar bara att man får ta hand om alla jävla idioter som super på svältande mage och blir fulla som hus!

Jag gjorde en rätt dum sak med en kompis på senaste festen. Vi skulle se vem som kunde hålla handen längst på en glasspisplatta. Jag vettifan vem som vann :lol:

Och så har jag förlorat massa pengar i armbrytning..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, på nyår så skulle min polare kasta ner en cykel från en bro vid en tågstation så när han skulle lyfta cykeln så skulle jag ju hoppa och sparka på den, vet inte varför, men istället för att träffa den så flög jag bakåt och pajja min mobil :lol:

EDIT: Mina polare säger att jag gjorde en såkallad "Matrix spark" :S

Redigerad av Hummler
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart man gör pinsamheter på fyllan, och även om jag med mitt goda minne brukar koma ihåg saker som händer så förstränger jag mina egna pinsamheter.. men jag har många larviga polare, en som alltid nojjar om att han tappat nåt även om han håller dom i handen, har det på huvet eller lämnat hemma hos nån kompis.. en som ALLTID lägger sej ner på konstiga platser, en som alltid ska bråka, en som börjar grina, en som alltid blir överseriös och leker profet :lol: ja. man känner igen alla sortetr

hittade en bild på mig där jag kanske var lite pinsam (ja, det är jag uppe på skylten och den var INTE stabil :D)

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up..._pa_skyllt1.jpg

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up..._pa_skyllt2.jpg

Redigerad av mickemannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ähh hållkäften.. man hör ju att du aldrig vart full..

Man gör allt möjligt när man är full. I helgen körde min polare stenful med sin a-traktor hem efter en fest. Han körde i diket å nu får han inte köra på en månad. Han hade haft kortet i 2 dar å han klarade det på sjätte försöket!! :P

Jag klär alltid av mig på fester å när jag står i kallingarna kommeer det alltid nån jävel å rycker av dom :P

Men det är värt det för det är så jävla kul å supa

:lol: Tack att du backar upp ^_^

saker man gör när man är full gör man ju bara för stundens inlevelse, man tänker inte på konsekvenserna

dessutom var det inget personligt mot personens bil

men jag kan ju också tillägga att jag skämdes rejält dan efteråt B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och till alla som aldrig varit fulla:Drick aldrig för mycket första gången

Alla minns nog när man var en noob och skulle supa första gången

man dricker lite och märker att det blir jävligt kul, så man dricker mer, å sen lite till, å sen halsar man ur flaskan, och helt plötsligt är det inte kul längre och man mår skit :lol:

minns själv nyår 03-04, däcka hemma hos en kompis :"> och spydde i hans kök.

första gången vet man inte hur man mår efteråt...men det märker man efter ett tag B)

så till alla n00bs, ta det lugnt...annars blir det jääävligt pinsamt dan efteråt

Edit: känner mig som värsta gamla predikande gubben. men jag lovar, det här har ni fan nytta av att veta ^_^

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och till alla som aldrig varit fulla:Drick aldrig för mycket första gången

Alla minns nog när man var en noob och skulle supa första gången

man dricker lite och märker att det blir jävligt kul, så man dricker mer, å sen lite till, å sen halsar man ur flaskan, och helt plötsligt är det inte kul längre och man mår skit :lol:

minns själv nyår 03-04, däcka hemma hos en kompis :"> och spydde i hans kök.

första gången vet man inte hur man mår efteråt...men det märker man efter ett tag B)

så till alla n00bs, ta det lugnt...annars blir det jääävligt pinsamt dan efteråt

Edit: känner mig som värsta gamla predikande gubben. men jag lovar, det här har ni fan nytta av att veta ^_^

Oj va konstigt, typ alla 14isbrudar spyr efter första gången de har druckit. Öl smakar fortfarande skit, förresten gör kaffe det också..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snart 17 och aldrig blivit full.. normalt? B)

Snart 23 och aldrig varit full... Så ja fullt normalt... Dock gillar jag inte smaken av alkohol så det kanske är därför :lol:

Dom som ofta börjar för tidigt kommer ju därefter också...

Se min kusin tex han är 14 har redan supit sig full några gånger, provat droger och stulit bilar... Ja han har ju en ett gött liv framför sig... NOT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och till alla som aldrig varit fulla:Drick aldrig för mycket första gången

Alla minns nog när man var en noob och skulle supa första gången

man dricker lite och märker att det blir jävligt kul, så man dricker mer, å sen lite till, å sen halsar man ur flaskan, och helt plötsligt är det inte kul längre och man mår skit :lol:

minns själv nyår 03-04, däcka hemma hos en kompis :"> och spydde i hans kök.

första gången vet man inte hur man mår efteråt...men det märker man efter ett tag B)

så till alla n00bs, ta det lugnt...annars blir det jääävligt pinsamt dan efteråt

Edit: känner mig som värsta gamla predikande gubben. men jag lovar, det här har ni fan nytta av att veta ^_^

Du uttrycker dig så roligt, t.ex. att man är noob om man inte har druckit förr..

Menar du att du är 1337 på att dricka? Det är mycket att skryta om..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha får mig att tänka på en vän som brukar dricka en öl sisådär till vardags (middag). Han var 16 vid tillfället. Så höll han på o tjöta om det aslänge, som om han var värsta grym för att han drack öl till vardags. Då drog min polare till med att det bara är gubbar som dricker öl till vardags (typ.. sant? B)) och han vart värsta sur.

Själv är man typ som xPisc, för det mesta nykterist, och dricker jag så är det under kontrollerade former :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...