Jump to content

Pinsamheter på fyllan


berit
 Share

Recommended Posts

Usch, ska man verkligen svara?

Okej, en gång har jag gjort bort mig...

Jag fyllde år och skulle fira med mina kompisar. (Bla. med Jerry forsberg som var med i Robinson och vann! ^_^ )

De hade skaffat "hemkört" (varing ej bra!)

Vi skulle gå c:a 2 km från skolan till ett discotek som heter slakthuset, i Malmö

De blandade hela tiden starkare och starkare groggar till mig. Till slut var jag så full att jag inte såg eller smakade hur starkt det var så de gav mig 100% oblandad sprit.

Har minnes luckor av vägen vi gick. Minns att vid kanalen tyckte jag att det verkade som en bra idé att slänga min nya mobil i kanalen.

Som tur var tyckte inte mina kompisar det så de hindrade mig.

När vi kom fram till Slakthuset så satte jag mig ner för att "vila"

Vaknade efter några timmar att en från nattvandrarna pratade med mig.

De tog mig till sjukhuset där jag fick nyktra till.

På morgonen kom doktor och snackade med mig. Han frågade inte, utan påstod rakt ut att jag hade druckit hemkört. (tror han räknade ut det av promille halten som var när de tog blodprovet 2,2)

Morgonen var värst. Fick inte gå hem förrän kl 10:00 går på bussen som är fullpackad med folk. Kläderna helt fulla med pizzor...

Det var så SJUKT pinsamt när alla började flytta sig så långt bak i bussen som möjligt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 298
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det måste ha varit nu på senaste fyllan. Kommer inte ihåg mer än att jag slängde i mig ett par öl, åkte spårvagn, den gungade så jag börjae må illa. Sen gick jag och körde fingrarna i halsen när vi kom av, tyvärr precis framför min kompis flickvän som väntade på oss. Det går fina disskutioner om mig på skolan nu ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det måste ha varit nu på senaste fyllan. Kommer inte ihåg mer än att jag slängde i mig ett par öl, åkte spårvagn, den gungade så jag börjae må illa. Sen gick jag och körde fingrarna i halsen när vi kom av, tyvärr precis framför min kompis flickvän som väntade på oss. Det går fina disskutioner om mig på skolan nu ^_^

Kanske ditt undermedvetna gjorde det med flit för att det ville att alla på din skola skulle veta vem du är. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig varit full själv, men kan berätta om andra som jag känner!

Min halvkusin är fem år äldre än mig, och en gån när han var full så försökte han slå ner en nära vän. Men han var så full att han trilla omkull på grund av sin egen näves kraft.

En vän till mina vänner, som jag personligen ogillar, har ovanan att alltid slicka folk i örat, o tafsa. En vän till honom brukar i sin tur flirta med alla tjejer på som är där... SAMTIDIGT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pippade inför typ 30 pers :">

Kallar du det pinsamt? Efter dte lär ju alla där trott att du var värsta pimpen med rosa telefonbok, och rosa moppe. Och sen i din telefonbok hade du brudar med olika smaker,

"Mhm, idag känner jag för jordgubbsmak...aha här har vi numret...*klick *klick*...Tja bruden vi drar till en fest och pippar aight?"

Inget att oroa sig för.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kallar du det pinsamt? Efter dte lär ju alla där trott att du var värsta pimpen med rosa telefonbok, och rosa moppe. Och sen i din telefonbok hade du brudar med olika smaker,

"Mhm, idag känner jag för jordgubbsmak...aha här har vi numret...*klick *klick*...Tja bruden vi drar till en fest och pippar aight?"

Inget att oroa sig för.

Nog fan lär det vara pinsamt oavsett :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kallar du det pinsamt? Efter dte lär ju alla där trott att du var värsta pimpen med rosa telefonbok, och rosa moppe. Och sen i din telefonbok hade du brudar med olika smaker,

"Mhm, idag känner jag för jordgubbsmak...aha här har vi numret...*klick *klick*...Tja bruden vi drar till en fest och pippar aight?"

Inget att oroa sig för.

Hahaha aa om det ändå kunde vara så :rolleyes:

Fast det blev ju inte riktigt så.. haha så grovt pinsamt att träffa dom som var där va..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...så du menar att seriösa förhållanden måste starta med ett hej-ska-vi-knulla?-presenterande?

=)

...editation.

Att supa sig redlöst full är inte vad alkoholdrycker är till för, det är dricka, gott till maten etc, fast pga effekten väljer vissa människor att just supa med det.

Hur många som är under typ 18-17 dricker alkohol till maten och allmänt för att det skulle va gott? möjligtvis nån alkoläsk eller cider men tveksammt nått annat. finns väl säkert undantag (:!!!:)

Redigerad av MR_Lene
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många som är under typ 18-17 dricker alkohol till maten och allmänt för att det skulle va gott? möjligtvis nån alkoläsk eller cider men tveksammt nått annat. finns väl säkert undantag (:!!!:)

Inte alls många. Det har jag faktiskt inte påstått heller. Det jag påstår är att den sortens drickande är det jag stödjer =)

Öl är ju rätt gott ändå, så om man sitter ett par vänner och sällskapsdricker är jag all for it...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte alls många. Det har jag faktiskt inte påstått heller. Det jag påstår är att den sortens drickande är det jag stödjer =)

Öl är ju rätt gott ändå, så om man sitter ett par vänner och sällskapsdricker är jag all for it...

Jaha okej (:!!!:) mjaa isåfall ska den va kalla och sp ska man sitta i en bastu =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...