Jump to content

Pinsamheter på fyllan


berit
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 298
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:P

Thug Life och Thug är inte samma sak. Jag står för Thug Life. Inte Thug.

Thug.

En person som dödar, en person som rånar, en person som slår ner andra, en som aldrig känner skuldkänslor. Detta utan att nån annan gjort nåt mot den personen. Vanligt att dessa knarkar, dricker, osv.

Thug Life.

En person som kommer från fattigt, en person som kommer underifrån, och reser dig, och tar sig upp, som fixar sig ett jobb, eller på nåt sätt försörjer sig själv, och gör nåt bra av sitt liv. När man lever "thug life" säger man även Alltid vad man tänker och tycker, man faller inte för grupptryck. Det finns ett par andra saker, men jag har glömt bort de för tillfället.

Thug life?

- Thug liv .

Då ska väl thug life betyda att man har hållt på och dödat och supit hela livet? :P

Du är rolig du cortez!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P

Thug Life och Thug är inte samma sak. Jag står för Thug Life. Inte Thug.

Thug.

En person som dödar, en person som rånar, en person som slår ner andra, en som aldrig känner skuldkänslor. Detta utan att nån annan gjort nåt mot den personen. Vanligt att dessa knarkar, dricker, osv.

Thug Life.

En person som kommer från fattigt, en person som kommer underifrån, och reser dig, och tar sig upp, som fixar sig ett jobb, eller på nåt sätt försörjer sig själv, och gör nåt bra av sitt liv. När man lever "thug life" säger man även Alltid vad man tänker och tycker, man faller inte för grupptryck. Det finns ett par andra saker, men jag har glömt bort de för tillfället.

Och du lever Thug-life förstås?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thug life?

- Thug liv .

Då ska väl thug life betyda att man har hållt på och dödat och supit hela livet?  :P

Du är rolig du cortez!

Du fattar ju inte.

Hoho freak, du ska bara veta hur jag har levt för ett par år sen...

Du skulle förstå.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte vad alla har emot cortez... visst han är väl lite "lätt-tänd" men man behöver ju inte hoppa på honom i varenda tråd? det räcker väl med tupac-tråden? ( :lol: syftar då inte på denna tråd!! :lol: )

"Thug life" kanske inte är samma sak som Thug... Tänkt på det? Själv ska jag inte uttrycka mig då jag inte vet ett skit om Thug! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Detta var inte på fyllan men whatever...

3 killar drog in på stan, och 1 skulle köpa ny mobil. Denna mobil hade nätfunktion. Så de gick till ett café, och då skulle de checka om den kunda hitta free6.com, vilket den gjorde. Och på denna sida brukar en kvinna en gång då och då säga, "vill du knulla mig ring blablabla". I alla fall, precis när servitören kommer och är 30 cm från telefonen så på högsta volym,

"VILL DU KNULLA MIG RING BLABLABLA".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta var inte på fyllan men whatever...

3 killar drog in på stan, och 1 skulle köpa ny mobil. Denna mobil hade nätfunktion. Så de gick till ett café, och då skulle de checka om den kunda hitta free6.com, vilket den gjorde. Och på denna sida brukar en kvinna en gång då och då säga, "vill du knulla mig ring blablabla". I alla fall, precis när servitören kommer och är 30 cm från telefonen så på högsta volym,

"VILL DU KNULLA MIG RING BLABLABLA".

Hehe, sköjj. Reagerade hon och läxade upp er?

@BTB. Shisse, har du ingen skam i kroppen? Säg inte att hon också var däckad ;):wub:

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så om man blir lite SMÅTT BERUSAD så blir allt roligare? ;)

Japp :lol: eller smått beruad märker man knappt av, lite mer änså och det blir kul...

ni som aldrig planerar att dricka missar verkligen nåt i livet... inte bara alkoholen utan även den sociala biten... inget går upp mot att ta några bärs med ett gäng polers :P

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...