Jump to content

Pinsamheter på fyllan


berit
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 298
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Humm... Det ända alkohol jag dricker är nog cider.. dock dricker jag inte de så ofta.. :D sen att blanda lite Smirnoff Ice eller vad de heter med cola e ju också gott..

men aldrig varit full.. ^^

Är du galen eller.?!

Kan ju inte blanda ut med Smirnoff.. Är det för starkt för dig eller.? ^_^:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Humm... Det ända alkohol jag dricker är nog cider.. dock dricker jag inte de så ofta.. ^_^ sen att blanda lite Smirnoff Ice eller vad de heter med cola e ju också gott..

men aldrig varit full.. ^^

Fy fan... ha råd att dricka smirnoff är lycka... du kan ju för fan inte förstöra den genom att blanda i cola... cola duger inet äns som groggvirke till vodka

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag krökar varenda helg, röker och har testat röka på. och jag började med allt i 13års ålder.. man kan få bra poäng då också.. jag har väl hyfsade.. men om jag skulle styra upp mig :) 3 vg resten g.. men många av mina kompisar är som jag.. krökar varenda helg, röker och har testat röka på... och har bra betyg.. så man kan ha bra betyg fast man kröka å röker osv..

Jag håller med dig

Men asså, killen jag snackar, han också allmänt korkad :D (och sket i skolan totalt)

men jag påstår inte att man kan göra det och få bra betyg

jag känner många som gör det

men också, killen jag snackar om, han rökte på typ varrenda helg i ett halvår

dessutom är det ju nästan ofarligt att testa att röka på en gång

men jag har träffat en kille som rökte på när han gick i femman, å nu har han en majja-propp i huvet

och han är jävligt körd ^_^

och jag tror inte röka cigaretter påverkar ens intelligens, för det flesta av mina kompisar röker, och dom är inte osmarta

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JOCKEN! Skäms! Vad ska mamma säga! Du ska aldrig röka på, fastnar du är du körd, och ditt liv kan gå åt helvete! Vill du det, va? VILL DU DET?? Nä just det!

Det jag alltså menade med det där, var att jag inte tycker detär så bra att ens försöka ta droger!

Herregud chilla ^_^

man fastnar inte av att ta ett bloss

det är som om man skulle ta en cigg å sen vara fast, eller en öl å sen vara alkolist

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt att se att folk häromkring är så dåligt informerade när det kommer till droger, Jag vill inte stå här och förespråka droger,alkohol, våld och vansinne men det har alltid funkat för mig, ok det kanske inte är för allihopa, vissa människor har svårt att kontrollera sina begär, och går därmed ner i missbruk, såna här människor kallar jag veklingar, det finns ingen plats för dem här halvhjärtade missfostren i vårt samhälle,dem är tumören som håller gravplundrarna på mattan, Jag har själv varit en aktiv droganvändare sedan mina tonår och jag lever ett till synes normalt liv,(vad du definerar som normalt är upp till dig) men jag har min egen lägenhet, jag har ett jobb som jag verkligen gillar och som tillåter mig att uttrycka min kreativitet osv, och jag ser inget fel i att jag ibland sitter i ett hörn i mitt vardagsrum och kommunicerar med Jim Morrisons ande,

I många folks ögon så är jag nog betraktad som en kriminell, eller pundare. Folk tycker om att sätta stämpel på människor, men det funkar inte i alla avseende, människor är till naturen väldigt trångsynta när det kommer till det som de inte förstår sig på, Men som sagt jag uppmuntrar ingen till att prova nåt dem inte är redo för, Men varje man har rätt att välja sin egen väg, jag har valt den här vägen för att den passar mig, och jag har aldrig haft något som helst problem med missbruk, och jag har inte haft något problem med skallen heller, jag vill egentligen tacka drogerna för mina så kallade hjärnskador, dem har format mig till den man jag är idag, cannabis och lsd har förhöjt mitt medvetande, och fått mig att förstå saker och ting som vanliga människor aldrig kommer att begripa.

Det handlar helt enkelt om en slags skrämsel propaganda från statens begäran ,jag har många kollegor som delar mina åsikter, och det är väldigt städade människor med familj och barn, white picket fence osv , en del av dem är en riktigt bra bunt skruvade jävlar men det är det sanna karaktäristiska dragen av ett utmärkande exemplar av människan.

Så ta och skruva på locket litegrann, det behöver inte alltid sluta i misär, så länge du inte låter drogerna kontrollera dig..

Redigerad av GUD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte se nån annan anledning att dricka  :blink:

Håller med, man gör det ju för det är kul

varför spelar du datorspel? det är kul, men du tjänar ju inget på det

det är samma sak...............................(nästan iaf) :huh:

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...