Jump to content

Pinsamheter på fyllan


berit
 Share

Recommended Posts

Herregud vad är det med dig mens-missbrukare? Ingen har blivit arg för att någon druckit eller rökt på! Jag har själv rökt på en gång, det var det värsta jag varit med om! Jag tycker du verkar vara en alkis, då du säger att man ska supa sig full varenda dag! Du tyckte vi var idioter när vi sa att det var dumt att röka på! Lugna ner dig, eller håll dig borta från forumet tills du har "mensat klart"!

Hehe :D

lite pinsamt

skrev fel ;) jag menade skriva att jag tycker att man INTE ska supa varje

sorry, mitt fel :P

Edit: så förlåt om det såg ut som om jag försökte skryta på nåt sätt

för om nån tror det har dom fan fel

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 298
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okey... :ermm: jag tänker inte ens kommentera det korkade inlägget, då många redan har gjort det.

(:!!!:)  >_<  <_<  :ermm:

Med att komma ut i verkligheten menar jag INTE "ut å sup"

jag menar bara att folk ska fatta att bara för man super ibland och röker ibland är man ingen typ alkis

folk verkar typ ha värsta fördomar

men alla verkade missuppfatta :P

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Thug 4 Life Homie  :P

Jo... är det bara jag eller är det någon annan som finner att en "thug" som Cortez som inte dricker alkohol låter lite lätt skrattretande.

Detta är inget påhopp mot dig Cortez men jag har då aldrig sett eller hört talas om en "thug" som inte håller på med sånt, ligger väll lite i deras natur att hålla på sånt.

Undrar bara!

;P

P.S. jag utgår att han klassar sig som thug eftersom det står THUG LIFE på hans avatar...

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo... är det bara jag eller är det någon annan som finner att en "thug" som Cortez som inte dricker alkohol låter lite lätt skrattretande.

Detta är inget påhopp mot dig Cortez men jag har då aldrig sett eller hört talas om en "thug" som inte håller på med sånt, ligger väll lite i deras natur att hålla på sånt.

Undrar bara!

;P

P.S. jag utgår att han klassar sig som thug eftersom det står THUG LIFE på hans avatar...

:P Jo, riktigt thug lajf..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min VAR alkis, och dog på fyllan (antagligen), för det han gjorde bör inte någon i nyktert tillstånd göra.

Ta lärdom av det. :)

Oj, beklagar, typ sorgen. :D

Nu får man akta sig så att man inte trampar på ömma tår..

ungefär som när jag sa: "din mamma!" till en vars mamma begick självmord :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, beklagar, typ sorgen. :P

Nu får man akta sig så att man inte trampar på ömma tår..

ungefär som när jag sa: "din mamma!" till en vars mamma begick självmord :'(

Jag vet, jag sa "din mama" till en kompis vars morsa jag då inte visste var död

och snacka skit(på skämt) om ens kompis farsa, å han är också död :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo... är det bara jag eller är det någon annan som finner att en "thug" som Cortez som inte dricker alkohol låter lite lätt skrattretande.

Detta är inget påhopp mot dig Cortez men jag har då aldrig sett eller hört talas om en "thug" som inte håller på med sånt, ligger väll lite i deras natur att hålla på sånt.

Undrar bara!

:P

P.S. jag utgår att han klassar sig som thug eftersom det står THUG LIFE på hans avatar...

:P

Thug Life och Thug är inte samma sak. Jag står för Thug Life. Inte Thug.

Thug.

En person som dödar, en person som rånar, en person som slår ner andra, en som aldrig känner skuldkänslor. Detta utan att nån annan gjort nåt mot den personen. Vanligt att dessa knarkar, dricker, osv.

Thug Life.

En person som kommer från fattigt, en person som kommer underifrån, och reser dig, och tar sig upp, som fixar sig ett jobb, eller på nåt sätt försörjer sig själv, och gör nåt bra av sitt liv. När man lever "thug life" säger man även Alltid vad man tänker och tycker, man faller inte för grupptryck. Det finns ett par andra saker, men jag har glömt bort de för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...