Jump to content

Pinsamheter på fyllan


berit
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 298
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Som ändå blir lika vinklad, dock från ett annat håll. Vad är vitsen? Ska man ta båda sidornas snack och få de olika åsikterna att mötas på halva vägen? Omöjligt. Själv håller jag mig nog helst borta från droger.

Skulle inte påstå att det är vinklat från de liberalas sida när det kommer till narkotika politik, Så länge det inte står att droger är helt ofarligt och att alla kommer att gilla dig om du kan rulla schysta jointar, så kan jag konstatera att källan är helt neutral.

Ditt val låter bra, om du inte har någon lust eller ifall droger inte ens tilltalar dig då finns det ingen som helst anledning att prova. Follow your own path..

Stay Black

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej fan skribb.. visa inte farsan.. han kommer fråga ut mig när ni ska hit.. (föresten, kommer du den 12? )

och du som hade goodyear_pjucks, hurfan såg du att jag hade det, ser inte ens själv (visste inte att jag hade dom den kvällen.. minns inte mkt)

njae, tumba tarzan känner jag inte till, men klättrat har jag gjort sen BB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spydde ner en hel buss en gång. De blev tvugna att byta buss innan ändhållplatsen. Men det är enda gången jag spytt på fyllan och det lär inte bli så mycket igen kan jag säga!

Hehe :D pinsamt :rolleyes:

liknande hände min kompis i somras

vi var fulla å goa och åkte hem från stan och på bussen sitter några tjejer vi var "bekanta" med på bussen

å dom tjötar på typ hela bussresan fram tills min kompis lutar sig fram och spyr

dom typ:oj....

sen blev dom tysta -_-

fast dom var inte tvungna att byta buss :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag stör mig på är folk som röker, snusar och dricker utan att känna nått?? Sluta gör allt det där då era fjortisar!

Jocken: När man röker på första gången känner man inget, kanske andra gången, men droger skadar alltid en.. så gör det inte!

Man känner visst första gången man röker på.. jag fick snetändning och det var inte skoj :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, du kanske vid det här laget vet att jag hatar dig. Men kan du bara sluta ha invändningar på allt jag gör är du snäll? ^_^

Och jag bryr mig inte ett skit 3reZZ, jag gillar inte snobbar. Det vore väldigt roligt om någon tjallade eller något sånt på alla ungdomar som använder typ alkohol, tobak, narkotika osv så att de kan få den avbasning de behöver. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, du kanske vid det här laget vet att jag hatar dig. Men kan du bara sluta ha invändningar på allt jag gör är du snäll? :P

Och jag bryr mig inte ett skit 3reZZ, jag gillar inte snobbar. Det vore väldigt roligt om någon tjallade eller något sånt på alla ungdomar som använder typ alkohol, tobak, narkotika osv så att de kan få den avbasning de behöver. ^_^

Vad fan är det med dig? :ph34r:

Varför hatar du mig?

Jag hatar inte dig

Men vi kan väl snacka när mensen lagt sig...?

PS! Eddie Meduza R.I.P DS!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan är det med dig? :ph34r:

Varför hatar du mig?

Jag hatar inte dig

Men vi kan väl snacka när mensen lagt sig...?

PS! Eddie Meduza R.I.P DS!

Då får du nog vänta... HAN kommer nog inte få mens, jag håller med han. Man borde tjalla på dom som röker och sånt ^_^ .

Post Scriptum. EDDIE MEDUZA=SHIT!

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, du kanske vid det här laget vet att jag hatar dig. Men kan du bara sluta ha invändningar på allt jag gör är du snäll? ^_^

Och jag bryr mig inte ett skit 3reZZ, jag gillar inte snobbar. Det vore väldigt roligt om någon tjallade eller något sånt på alla ungdomar som använder typ alkohol, tobak, narkotika osv så att de kan få den avbasning de behöver. :ph34r:

Fan, jag håller med dig, men dricker man inte så jävla mycket att man pissar på sig och spyr hela jävla tiden tycker jag man kan låta dom va. Droger däremot är jag nästan helt emot, då en släkting till mig knarkade ihjälk sig vid 15 års ålder...!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...