Jump to content

Pinsamheter på fyllan


berit
 Share

Recommended Posts

Kanske lite off topic men:

3reZZ: Finns det nån farlig bi-effekt av att röka på en gång? Kan vissa personer reagera på farliga sätt (Typ nått fel med hjärtat eller nått)?

Inte för att jag planerar att röka på, men det kan ju vara bra att vara lite informerad när första gången kommer :blink:

Nej, finns inga farliga bieffekter av att röka hasch eller marijuana.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 298
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

I helvete heller att det inte gör, man tänker trögare och kan få minnesluckor och annat kul med hjärnan.

Håller med, jag har träffat många som blivit tröga

men det är extremt ovanligt att få bieffekt om man bara testar

dom flesta blir inte ens påverkade första gången de testar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är upp till dig om du vill vara sämre på bilkörning, ha sämre reaktionsförmåga och sämre minne, i de flestas ögon är det dock allt annat än positivt.

Det går över om man slutar röka.

Mikolan: Om man rökar ja, man kan käka det också. Men när man röker det så har man lika stor risk att få diverse sjukdomar som tobaksrökare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Röka påverkar inte din körförmåga för det sämre, ok man kanske kör saktare men va fan om man hamnar i en bilolycka så e det väl bättre ifall man typ bara kör 20 km i timmen >_<

skämt åsido, de finns biverkningar av nästan alla preparat, men det finns inget somhelst bevis att röka ökar risken hjärt och kärlsjukdomar, vet inte hur statistiken ser ut för lungcancer, men det kan mycket väl bero på att man blandar ut skiten med tobak, därför ska man hålla sig till det gröna, först och främst för att det oftast inte är utblandat me en massa kemikalier, man vet aldrig vad man kan få i sig när man röker hasch, man kan lika väl få i sig ett fet klump kamelskit , för det är ett vanligt sätt för afghanerna att smuggla sina produkter,

Men jag tycker inte att nån ska yttra sig om droger om allt du hört bara är den jävla propagandan som dem delar ut till er i skolan,

Ni har alla säkert suttit i aulan en morgon i skolan medans Horsar-Jocke berättade om att han brukade suga k*k för ett gram snort om dagen, och allt började för att han rökte hasch, bla bla bla *svag länk i systemet*

min reaktionsförmåga är på topp, jag inte det minsta trög, och jag kör helt jävla utmärkt.

så istället för att läsa den där skiten som de här jävla konservativa svinen som styr vårt land försöker tilldela er, så kanske ni borde kolla upp era fakta från en mer pålitligare källa.

Redigerad av GUD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så istället för att läsa den där skiten som de här jävla konservativa svinen som styr vårt land försöker tilldela er, så kanske ni borde kolla upp era fakta från en mer pålitligare källa.

Som ändå blir lika vinklad, dock från ett annat håll. Vad är vitsen? Ska man ta båda sidornas snack och få de olika åsikterna att mötas på halva vägen? Omöjligt. Själv håller jag mig nog helst borta från droger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...