Jump to content

Pinsamheter på fyllan


berit
 Share

Recommended Posts

Off-topic: Det är ganska mkt tjat om jocken eller vad han heter i denna tråden. Jag tycker som de flesta andra att han överreagerar och inte är lämplig som mod. De varningar han delar ut som jag anser onödiga kommer jag ta bort igen (om jag kommer ihåg det... det finns nån tidslimit innan man får ta bort eller dela ut ny varning till varje person).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 298
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Off-topic: Det är ganska mkt tjat om jocken eller vad han heter i denna tråden. Jag tycker som de flesta andra att han överreagerar och inte är lämplig som mod. De varningar han delar ut som jag anser onödiga kommer jag ta bort igen (om jag kommer ihåg det... det finns nån tidslimit innan man får ta bort eller dela ut ny varning till varje person).

Har du tagit bort hans varning mot mig ?

han har iofs gett mig 2 !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså vad är detta. Är det konstigt att jag varnar en person som skriver dumt om en annan medlem (mig i det här fallet)? Att jag skulle utnyttja min position som moderator är ju struntprat, jag gör bara det jag ska göra.

Föressten tänker jag varna dig också MetoC7. Låt mig göra mitt jobb så gör ni erat.

Att jag skulle utnyttja min position som moderator är ju struntprat.

Ser det ^_^

Jag tror han har fel i sitt läshuvud då han inte ser ironin. fast det första han läsa var ju inte ironi *host**host*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag startade topicen men har ännu inte skrivit mitt:

Det hände i lördags faktiskt

Jag å ett gäng kompisar söp å min min smarte vän kom på den underbara idén:

Vi sparkar på bilar :rolleyes:

vi sparka lite på en bil sen gick vi in till en kompis

men sen säger samma kompis: Vi går ut å sparkar mer

och jag var ju förstås smart å hängde med

och sen när vi är där kommer en min kompis morsa(inte han jag sparka med)

hon blev inte glad kan jag säga :wub:

så hon ringde mina föräldrar så jag blev änna lite BUSTED

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ähh hållkäften.. man hör ju att du aldrig vart full..

Man gör allt möjligt när man är full. I helgen körde min polare stenful med sin a-traktor hem efter en fest. Han körde i diket å nu får han inte köra på en månad. Han hade haft kortet i 2 dar å han klarade det på sjätte försöket!! :rolleyes:

Jag klär alltid av mig på fester å när jag står i kallingarna kommeer det alltid nån jävel å rycker av dom :wub:

Men det är värt det för det är så jävla kul å supa

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ähh hållkäften.. man hör ju att du aldrig vart full..

Självklart, när man är full kan man betee sig fullständigt ansvarslöst och allt man gör kan man skylla på fylledemonen som intagit ens kropp.

"Igår dödade du sju människor, vad har du att säga till ditt försvar?"

"Jo du, det blev nog lite många bärs där du..hehe."

btw: Att köra rattfull är bland det mest oansvariga man kan göra, och körkortet borde ryka för all framtid!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

btw: Att köra rattfull är bland det mest oansvariga man kan göra, och körkortet borde ryka för all framtid!

Wörd där !

Tänk att köra full och ta livet av en person !

Bilen är ett vapen när man är full inget annat!

Hurfan hade du kännt om någon jävel hade kört på din lillebror eller någon annan släkting ? och hur kul hade det varit för den som körde bilen?

så tänk förfan innan !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade nån kickat på min bil hade jag dödat dem. min bil är mitt liv! jag hade vridit nacken av dem och matat drakar med dem ;)

Hmm.. har du typ legat med kungen för att få körkort vid 16 års ålder? Iofs kanske du har en bil som väntar på dig.

Btw, du är en fara för samhället och borde spärras in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...