Jump to content

Pinsamheter på fyllan


berit
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 298
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du är elak, girig och dum.

Han är ingetdera. Han missbrukar sin moderatorposition, ja. Men han är ju varken elak, girig eller dum. Något komplex skulle han kunna besitta, men jag tror inte det är allvarligt.

Personligen tycker jag Jocken ska avsättas som moderator, då han, olikt de övriga moderatorerna, inte kan tåla minsta angrepp på hans auktoritet, utan slår tillbaka alla sådana med varningar. Det kallas missbruk och är inget som ska uppmuntras.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså vad är detta. Är det konstigt att jag varnar en person som skriver dumt om en annan medlem (mig i det här fallet)? Att jag skulle utnyttja min position som moderator är ju struntprat, jag gör bara det jag ska göra.

Föressten tänker jag varna dig också MetoC7. Låt mig göra mitt jobb så gör ni erat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla lilla Jocke, skärp dig. Du håller på som en tvååring som inte får som han vill. Om Frenzy hade skrivit sådär till någon annan än dig, inte fan hade du reagerat då?

Neeeeeeee. Tycker du leker allsmäktig lite väl ordentligt.. =/

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså vad är detta. Är det konstigt att jag varnar en person som skriver dumt om en annan medlem (mig i det här fallet)? Att jag skulle utnyttja min position som moderator är ju struntprat, jag gör bara det jag ska göra.

Föressten tänker jag varna dig också MetoC7. Låt mig göra mitt jobb så gör ni erat.

Ehrm... Jag tar det som ett skämt... Det är det, va? Folk anklagar min humor för att vara kass, men...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt mig göra mitt jobb så gör ni erat.

Jag vill inget hellre, dock är det svårt att blunda när du varnar medlemmar till höger och vänster då de påpekar dina brister. Många medlemmar kallas 'n00bs' och 'fjortisar' dagligen, men då ingriper du sällan. Du missbrukar din makt, och tills jag ser att motsatsen är bevisad kommer jag fortsätta att säga emot dig, din dumma jävel. (Varna mig för den, du.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är ingetdera. Han missbrukar sin moderatorposition, ja. Men han är ju varken elak, girig eller dum. Något komplex skulle han kunna besitta, men jag tror inte det är allvarligt.

Personligen tycker jag Jocken ska avsättas som moderator, då han, olikt de övriga moderatorerna, inte kan tåla minsta angrepp på hans auktoritet, utan slår tillbaka alla sådana med varningar. Det kallas missbruk och är inget som ska uppmuntras.

Ack ja, denna underbara sanning.

Ska inte dricka innan jag fyller arton, och när det väl blir alkohol jag ska klunka i mig så blir det inte i "bli full"-syfte.

--------------

Jocken, skärp dig nu!!

Jag håller med ovanstående talare, du skulle inte ingripa om detta inte gällde dig, och jag hoppas innerligt på att du skämtar, såsom ebeeto.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...