Jump to content

Pinsamheter på fyllan


berit
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 298
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Japp ;) eller smått beruad märker man knappt av, lite mer änså och det blir kul...

ni som aldrig planerar att dricka missar verkligen nåt i livet... inte bara alkoholen utan även den sociala biten... inget går upp mot att ta några bärs med ett gäng polers :P

Håller med, om man inte vill vara "full" kan man ju bara dricka lite så man blir lite lullig

bara för att man dricker några bärs ligger man ju inte inne å spyr på toan, allt blir bara allmänt roligt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med, om man inte vill vara "full" kan man ju bara dricka lite så man blir lite lullig

bara för att man dricker några bärs ligger man ju inte inne å spyr på toan, allt blir bara allmänt roligt :P

Ni dricker för ni kan inte fixa en brud/kille utan det. Därför.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Ni dricker för ni kan inte fixa en brud/kille utan det. Därför.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajustdet :P

du är ju inte smart direkt

Edit: Varken jag, nån jag känner eller nån hört talas om har startat ett seriöst förhållande på fyllan

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni dricker för ni kan inte fixa en brud/kille utan det. Därför.

Nej jag dicker mig redlös för att kunna lyssna på hiphop...

Allvarligt talat så dricker jag för att det är gott och man har roligare med lite alkohol... sen att man vågar lite mer på fyllan och har lättare för att ragga är bara en bonus, inte för att jag är den typen som raggar på allt och alla men ändå :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Varken jag, nån jag känner eller nån hört talas om har startat ett seriöst förhållande på fyllan

Då har du inte hört mycket. Alkohol och droger är båda saker för att komma bort från saker och ting. För man klarar inte av verkligheten.

Jag kan se dig framför mig, berit.

Hög på gatan.

"Ööööh heeej... ska vi *****?"

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då har du inte hört mycket. Alkohol och droger är båda saker för att komma bort från saker och ting. För man klarar inte av verkligheten.

Jag kan se dig framför mig, berit.

Hög på gatan.

"Ööööh heeej... ska vi *****?"

...så du menar att seriösa förhållanden måste starta med ett hej-ska-vi-knulla?-presenterande?

=)

...editation.

Att supa sig redlöst full är inte vad alkoholdrycker är till för, det är dricka, gott till maten etc, fast pga effekten väljer vissa människor att just supa med det.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...