Jump to content

Nya Bilder Kommer Snart!


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 159
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hoppas att det kommer en trailer snart, kanske när det har släppts ett 10-tal bilder till. Skulle vara skönt att se hur det ser ut när man skjuter, slåss och kör, inte bara i stillbilder.

By the way: Dom har inte ens släppt bilder bilder på slagsmål, biljakter och skottavlossningar...det borde nog komma snart.

Offtopic: Funnylin, vad säger Hultenius om banningen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå? Tror du inte dem som säger "neger" är främlingsfientliga eller?

Skulle du säga "Kolla, en neger!" om du var i Afrika? Hur tror du folket skulle reagerat...?

Jag tycker att "neger" är ett bra ord för mörkhyade människor från afrika och jag är inte rasist. Varför ska man inte få använda ett ord bara för att vissa fått för sig att det är rasistiskt fast det inte är det? För 10-15 år sedan var det ingen som började gnälla om man sa "neger"... Som någon sa i en tidigare diskussion om detta här på forumet, det är mer rasistiskt att tycka att neger låter rasistiskt än att säga neger. :angry:

On topic...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som någon sa i en tidigare diskussion om detta här på forumet, det är mer rasistiskt att tycka att neger låter rasistiskt än att säga neger. :angry:

Det var jag som sa det och jag tänker säga det igen:

- Det är mer rasistiskt att tycka att ordet neger är rasistiskt än att använda det.

Nu tycker jag att diskussionen ska läggas ner. Om man ska ta på sej rollen som en svart eller en vit människa har ingen betydelse och att ens kommentera...:

- Aha! Man ska styra en svart människa.

...är rasistiskt. Som om det vore något särskilt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att "neger" är ett bra ord för mörkhyade människor från afrika och jag är inte rasist. Varför ska man inte få använda ett ord bara för att vissa fått för sig att det är rasistiskt fast det inte är det? För 10-15 år sedan var det ingen som började gnälla om man sa "neger"... Som någon sa i en tidigare diskussion om detta här på forumet, det är mer rasistiskt att tycka att neger låter rasistiskt än att säga neger. 

DU HAR MER ÄN RÄTT!!!

NEGER ÄR INGET RASISTISKT ORD FRÅN BÖRJAN MEN VISSA HAR GJORT SÅ DET HAR BLIVIT DET!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni är ju för f*n sjuka allihopa...! Så ni tycker att man kan säga neger när och vart man vill?

Vet ni ens vad neger betyder?

Neger betyder "slav"! Är alla mörkhyade människor slavar nu helt plötsligt? Det var bara under slaveriet i USA man andvände ordet "neger" eller "nigger"...

Så lär er det ordet och ta reda på vad det betyder innan ni ska säga det rakt ut...! :angry::angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men att folk inte har fattat att det kommer få plats på en DVD skiva? Så in i helskottas stort kommer det inte vara

Hoppas det kommer finnas golfklubb, även här, och med mer folk, som spelar golf, och inte bara går omkring och tykar sig. Då ska man sno golf-Caddys och åka mellan städerna <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar hur det går till när man rånar hus egentligen, om man kan råna alla hus, om man kan gå in i dom osv. Själv skulle jag tycka att det var bra om det är total realistisk tid, alltså en min i verkligheten skall vara en min i spelet. Jag skulle också önskat att Rockstar använder sig av pixel shading när det gäller vattnet (alltså ungefär samma vatten som far cry) istället för det gamla fula. Önskar också att det finns många olika cyklar, att man ser när man tränar på gymmet, alltså inte bara går in i en lila ruta och sedan är det över. Hoppas att det är mer realistiska händer, att huvudpersonen kommer kunna röra på fingrarna osv. Det är förbannat mycket mer jag önskar men orkar inte rabla upp, längtar efter SA som ett monster.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...