Jump to content

Nya Bilder Kommer Snart!


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 159
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Trasdocka; "impact animations", alltså..

New, localized ragdoll effects (for example, you can get a dead arm if you get shot in the shoulder) and bone level blending of key-framed animation with physics.

Classic ragdoll effects blended from key-framed animation sequences for more realistic secondary motion (for example, in death scenes) for your characters.

Effects for multiple character types, we support whatever number of limbs, tentacles or antennae your imagination demands

Breakable constraints for detachable limbs, so you can get as gory as you like

A fully integrated controller with tunable physical responses

Tools for ragdoll set-up for 3ds max and Maya so that you can easily create, tweak and test character joints within a familiar environment.

eller... http://havok.com/products/Fallguy.avi <--- ragdoll in action

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nääe!! menar att om man skjuter på exempelvis en persons

ben så dör denne inte utan blir isället av med sitt ben?

hoppas hoppas, haha.. det var det jag hoppades på!! :P

fatta skoj om de hoppar runt efter skottskada i benet..

usch då, låter visst lite väl skadeglad.. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

såå gulligt :)

dock så är man inte lite kåt i spelet som vissa andra :P så jag väntar nog till PC versionen. men nu fan ska jag förbeställa skiten ;)

btw, dom första gångerna jag spelade gta1 på ps så frågade jag min f.d. kompis vad man kunde göra. jag vet inte vad han tänkte med, men han sa:

spela fotboll, gå in i hus, borsta tänderna, sova osv. :(

han sa att nycklarna man tar låser upp vissa hus...

sen flera år efter frågade jag han " du sa de och de, varför? "

han svarade med "jag ville att de skulle va så". okej, varför ljuga? inget ovanligt för honom, men iaf ( ett exempel varför han inte är min kompis nu )

Här blandar man in privatlivet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trasdocka; "impact animations", alltså..

New, localized ragdoll effects (for example, you can get a dead arm if you get shot in the shoulder) and bone level blending of key-framed animation with physics.

Classic ragdoll effects blended from key-framed animation sequences for more realistic secondary motion (for example, in death scenes) for your characters.

Effects for multiple character types, we support whatever number of limbs, tentacles or antennae your imagination demands

Breakable constraints for detachable limbs, so you can get as gory as you like

A fully integrated controller with tunable physical responses

Tools for ragdoll set-up for 3ds max and Maya so that you can easily create, tweak and test character joints within a familiar environment.

eller... http://havok.com/products/Fallguy.avi <--- ragdoll in action

Perfekt beskrivning!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pucko, dumhuvve, bitch...

Jacker - Och varför, kan man fråga sig, är du kompis med en rasist?

Hallå modderatorer!?!

Vi lever i ett demokratisktland, alla har rätt till att tycka vad de vill. Dock finns det gränser när det gäller att prata ut!

Han kan inte säga fula saker till en kille som inte gillar svarta!

Skapa ingen fel bild om mig nu! Jag vill bara vara rättvis, personligen hatar jag rasister! Men bara för det går jag inte runt och skriker j*vla rasse! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trasdocka; "impact animations", alltså..

New, localized ragdoll effects (for example, you can get a dead arm if you get shot in the shoulder) and bone level blending of key-framed animation with physics.

Classic ragdoll effects blended from key-framed animation sequences for more realistic secondary motion (for example, in death scenes) for your characters.

Effects for multiple character types, we support whatever number of limbs, tentacles or antennae your imagination demands

Breakable constraints for detachable limbs, so you can get as gory as you like

A fully integrated controller with tunable physical responses

Tools for ragdoll set-up for 3ds max and Maya so that you can easily create, tweak and test character joints within a familiar environment.

eller... http://havok.com/products/Fallguy.avi <--- ragdoll in action

vad heter låten som spelas vill ha den!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå modderatorer!?!

Vi lever i ett demokratisktland, alla har rätt till att tycka vad de vill. Dock finns det gränser när det gäller att prata ut!

Han kan inte säga fula saker till en kille som inte gillar svarta!

Skapa ingen fel bild om mig nu! Jag vill bara vara rättvis, personligen hatar jag rasister! Men bara för det går jag inte runt och skriker j*vla rasse! ;)

yttrandefrihet.

sa lange de inte e hets mot folkgrupp, sa far man saga i stortsatt va som hellst.

irriterande kryphal de finns i den lagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas att civilt folk man skjuter typ i pannbenet med en pistol inte bara vänder sig om och kutar iväg. Less på bitchen skjuter man han/hon tre gånger i ryggen då personen kutar för sitt liv men aldrig sackar han/hon efter. Fast då - plötsligt av ett avgörande skott faller människan ner, död.

Människorna borde försvagas destå mer dom blir slagna/skjutna/påkörda/huggna, ett skott i benet så ramlar människan ner på marken - reser sig upp och flyr från sitt liv - haltandes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tycker fan att det är skönt att man ska käka för då får man ju själv välja form på kroppen med tanke på att man kan träna.. men det kan någ endå vara jobbigt i vissa tillfällen som du sa att om man gör tiduppdrag men då får man väl se till att man har käkat innan man gör det hehe (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

shiit jag tror att jag inte kan vänta mer alltså!!! (w00t)

jag tycker att det e skönt att man kommer vara en mörkhyad kille.. det ska bli kul.. fatta hur skönt spelet kommer att bli..

men en sak som vore coolt det vore att när man precis har börjat spelat(längtar)

å inte har nån respekt på gatan så borde det bara kunna komma fram nån å råna än på saker.. och så vore det kul om man hade mobil på sa med.. så kanske man kunde bli rånad på den med men så kan man råna en annan människa så kan man få en ny mobil..

hehe om man skulle kunna ha en cykel med paket hållare vore det kul om man skulle kunna shusa (eller hur det stavas) så vore det coolt.. hehe :angry:

;);):blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det här med maten...

man kan ju äta mat på VC också... jag tror nog att det kommer bli som på Vc när man ska äta mat på SA..

att man bara behöver gå fram och säga nått, sen har man full hp...

Jag har också tänkt på det där...hur kommer det se ut när man äter?

Hela matgrejen ligger ju egentligen i det...det hade ju varit underbart om man satta sig ned med en tallrik och kunde avsluta när man ville (om man inte har tid, tänker på vikten, är sugen på en driveby etc.) men inte lika kul om det blir såsom du tror.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...