Jump to content

Nya Bilder Kommer Snart!


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 159
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men för i helvete grabbar, skärp er, sluta gå off-topic, och reta Pålsson, låt honom tro att han kan göra er illa, men ni behöver inte reta honom som fan.

Visst var det dummt sagt, men ni kan disskutera rasism i en annan tråd, detta är en San Andreas tråd, och den kommer förr eller senare bli låst om ni inte slutar mesar er <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för i helvete grabbar, skärp er, sluta gå off-topic, och reta Pålsson, låt honom tro att han kan göra er illa, men ni behöver inte reta honom som fan.

Visst var det dummt sagt, men ni kan disskutera rasism i en annan tråd, detta är en San Andreas tråd, och den kommer förr eller senare bli låst om ni inte slutar mesar er <_<

Håller med till 100% ! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni är ju för f*n sjuka allihopa...! Så ni tycker att man kan säga neger när och vart man vill?

Vet ni ens vad neger betyder?

Neger betyder "slav"! Är alla mörkhyade människor slavar nu helt plötsligt? Det var bara under slaveriet i USA man andvände ordet "neger" eller "nigger"...

Så lär er det ordet och ta reda på vad det betyder innan ni ska säga det rakt ut...! :P:rolleyes:

Ja, klart man kan det.. Varför skulle man inte göra det? :o

Om alla negrer springer runt o kallar varandra nigger hela tiden kan väl vi svenskar som bor i sverige få säga neger då eller..

Och att neger skulle betyda slav var fan det dummaste jag har hört i hela mitt liv.. :wub:

Sen så finns det inte en amerikan under slaveriet som sa neger.. Neger är ju fan svenska översättnigen på nigger.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni är ju för f*n sjuka allihopa...! Så ni tycker att man kan säga neger när och vart man vill?

Vet ni ens vad neger betyder?

Neger betyder "slav"! Är alla mörkhyade människor slavar nu helt plötsligt? Det var bara under slaveriet i USA man andvände ordet "neger" eller "nigger"...

Så lär er det ordet och ta reda på vad det betyder innan ni ska säga det rakt ut...! :P:rolleyes:

vem är det som borde lära sig ordet igentligen? Dessutom är det inte rasistiskt. Att säga nigger tycker jag är rasistisk. Sry för non topic inlägg men blev bara så förbannad :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det där med maten fungerar lite som i The Sims. Att det finns en statuspelare som säger hur hungrig man är. Går den i botten börjar han säkert klaga... Förhoppningsvis så blir man inte hungrig allt för ofta. I längden skulle de flesta tröttna på detta.

Antagligen kommer det inte bli så tråkigt, eftersom dom tre städerna kommer vara fullproppade med matställen, så vill man ju käka, för att se hur det ser ut inuti vettu :D

Skulle vart rätt fett, att starta slagsmål på en hamburgerbar, eller något.

Eller som kasta saltkar i huvudet på varandra, så att man får gå och loska i varandras burgare (Dum och Dummare) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"You can ride bikes and you'll have to repeatedly press the X button to keep going. "

Fan precis det som jag va rädd för.. Det kommer suga att cykla då..

Nej! :'( Varför??? Varför??? :'( Jag vill mörda rockstar :'( Jag som såg fram emot att ta en cykel och bara cykla ut av bara he..... men, den drömmen slogs i 1.000 bitar nu! :'(

Redigerad av cool_pool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehhrm, Det kommer ju vara som att åka MC, där trycker man också på X

Jag tror inte direkt att man ska trycka X,X,X,X,X,X,X för att fortsätta åka, typ X nån gång då, om man vill att det ska gå fortare, det kommer vara som att cykla i verkliga livet :lol:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!! det får inte vara sant! ska det va så med bil också???? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...