Jump to content

Nya Bilder Kommer Snart!


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 159
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

såå gulligt :lol:

dock så är man inte lite kåt i spelet som vissa andra :lol: så jag väntar nog till PC versionen. men nu fan ska jag förbeställa skiten ;)

btw, dom första gångerna jag spelade gta1 på ps så frågade jag min f.d. kompis vad man kunde göra. jag vet inte vad han tänkte med, men han sa:

spela fotboll, gå in i hus, borsta tänderna, sova osv. :lol:

han sa att nycklarna man tar låser upp vissa hus...

sen flera år efter frågade jag han " du sa de och de, varför? "

han svarade med "jag ville att de skulle va så". okej, varför ljuga? inget ovanligt för honom, men iaf ( ett exempel varför han inte är min kompis nu )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Jadu...ta bort tankarna på mat eller vända sig om och bjuda dom på munkar!

Det skulle ju äga, att man kunde ta lunch paous med dem mitt i en jakt att man typ stannar bilen och säger något som: Det är lunch, dags att käka grabbar.. Jag bjuder på munkar Poliserna - WEEEeeeee!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så skönt det kommer bli att köra freeride.

Går ut ur sitt hus, cyklar till närmaste mataffär och tar sig nått. Sticker till sina kompisar, plockar upp dom i sin bil och glider iväg för att hitta på någonting (inbrott, driveby, bilstöld). Blir jagad av polisen, glider ifrån dom, knäpper nån på vägen och lyckas smita. Glider sakta hem lyssnandes på lite lugn kvällsmusik...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...