Jump to content

Nya Bilder Kommer Snart!


 Share

Recommended Posts

Det där med maten tror jag kommer bli skitcoolt, tänk er att man ska iväg på ett uppdrag och på vägen känner man sig hungrig så man stannar bilen vid nåt matställe och går in och tar en hamburgare innan man drar vidare... :D jag tror att det kommer kännas mycket verkligare när man får delta i det vanliga stadslivet och känna sig som en invånare i staden istället för att bara gå runt och panga. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 159
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!! det får inte vara sant! ska det va så med bil också???? :'(

Nu tror jag du missuppfattade mig, man kommer köra bil som vanligt, men vad jag försöker säga, är att cykeln kommer inte skilja sig så mycket från bilarna, tror jag. Eller så kommer det vara som när man kutar, att man håller inne kryss, så kutar han, en blir han trött, och då kan han bara jogga, då kommer det völl vara så med cykel också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där med maten tror jag kommer bli skitcoolt, tänk er att man ska iväg på ett uppdrag och på vägen känner man sig hungrig så man stannar bilen vid nåt matställe och går in och tar en hamburgare innan man drar vidare... :D jag tror att det kommer kännas mycket verkligare när man får delta i det vanliga stadslivet och känna sig som en invånare i staden istället för att bara gå runt och panga. :lol:

Kunde inte sagt det bättre själv.. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där med maten tror jag kommer bli skitcoolt, tänk er att man ska iväg på ett uppdrag och på vägen känner man sig hungrig så man stannar bilen vid nåt matställe och går in och tar en hamburgare innan man drar vidare... :D jag tror att det kommer kännas mycket verkligare när man får delta i det vanliga stadslivet och känna sig som en invånare i staden istället för att bara gå runt och panga. :lol:

Haha, så är det ett riktigt svårt uppdrag man ska på och hamburgaren man tar var en för mycket så blir man sktitjock :angry: Trist :P

Nejmen, det kommer säkert bli coolt att gå och käka ibland ;)

Okka: På PS2 versionen (av både gta3 och VC) kan man gå om man tryckerlöst på knapparna (om du inte redan visste det) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okka: På PS2 versionen (av både gta3 och VC) kan man gå om man tryckerlöst på knapparna (om du inte redan visste det) :lol:

Joo, det visste jag. Hehe.

Men på PC är det riktigt störande, så jag hoppas att dom fixar en gå-knapp som i Mafia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

undra om det blir så att man blir tjock på en bestämd gräns..Menar, säg tex att värdet 20 på mätarn är gränsen till tjock, om man då e smal och tar en burgare så det hamnar över gränsen, blir man tjock på direkten då eller ser man hur han blir aningen tjockare och tjockare för varje hamburgare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

undra om det blir så att man blir tjock på en bestämd gräns..Menar, säg tex att värdet 20 på mätarn är gränsen till tjock, om man då e smal och tar en burgare så det hamnar över gränsen, blir man tjock på direkten då eller ser man hur han blir aningen tjockare och tjockare för varje hamburgare?

tror man för varje fettrik mat man äter så växer magen lite gran, och desto mer desto mer växer den typ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid fett, alltid rätt. Det är ju gott  :wub:

Haha !! ska du börja slicka på skärmen när du ser en donuts-fabrik? ;) nää tror ente de... alltså e de ju bättre för GUBBEN på spelet.. eller gubbe o gubbe men han man spelar med.. de e ju bättre för han att äta riktig mat.. :">

Redigerad av the_yakuza_man91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför är du kompis med en idiot? :mellow:

sorry för offtopic.. nåja

Vet inte, det är väl den enda nackdelen med honom (att han är rasse alltså) :) . I skolan när några invandrare bråka med några andra skrek han efter dom:

"-BRÅKA MED SÅNNA SOM HAR ERAN EGEN HUDFÄRG!" När fighten var över. Och det är inte ovanligt att han säger

"-Fan vad jag hatar dom där jävla turkarna!" Ibland utan andledning! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...