Jump to content

Screenshots!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Jag lirade det där lite smått förut och kom till typ rank 30-40 nånting, tröttnade rätt rejält!

En frågad dock, du som spelar rätt mycket och så. Vad gör man i endgame i det egentligen?

Jag tycker det är kul. Men det är ett spel man blir jävligt sur över. Mycket hack och fusk nu tyvärr, tror dom jobbar på ett anti cheat program. Lirar oftast med en hel grupp.

Endgame? Menar du när man är klar med alla npc's?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är kul. Men det är ett spel man blir jävligt sur över. Mycket hack och fusk nu tyvärr, tror dom jobbar på ett anti cheat program. Lirar oftast med en hel grupp.

Endgame? Menar du när man är klar med alla npc's?

När du är max level, klar med npc's eller vad man nu vill kalla det!

Fortfarande samma med att bara questa? eller mission som det kanske heter?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du är max level, klar med npc's eller vad man nu vill kalla det!

Fortfarande samma med att bara questa? eller mission som det kanske heter?

Aa tyvärr är det så att man lvlar upp alla gubbar som ger missions. Alla har ju upp till lvl 10. Vet inte hur många det finns att lvla upp, ganska många tror jag. Men blir man klar med det så får man bara pengar och threat lvl av det. Det är snack om nya distrikt och även ett racing distrikt, vet ej när. Har man lust kan man ju lvla upp en polis också om man är criminal. Annars får man hoppas att dom lägger till något nytt, eller sitta och styla bilar/kläder och andra saker för att sälja eller så.

Men just nu är det ju free to play, man kan även betala premium. Premium gör att man får mer pengar och standing i uppdrag. Även att du kan styla saker till en högre gräns.

Men vi får se, kul spel. Men något måste dom göra för att hålla det levande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...