Jump to content

Screenshots!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Ser jävligt kul ut Boomer. Är det online spel eller sp också?

Det är ett enspelarlir ENDAST! Men det är jättekul även om det kan vara stundtals svårt eftersom det inte riktigt alltid är för uppenbart vad som ska göras. Spelet blandar pussel med hack-n-slash och innehåller även lite RPG-element, en rolig upplevelse med en intressant story om hur apokalypsen kom för tidigt och du [War, en av de fyra ryttarna] måste ta reda på varför.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ett enspelarlir ENDAST! Men det är jättekul även om det kan vara stundtals svårt eftersom det inte riktigt alltid är för uppenbart vad som ska göras. Spelet blandar pussel med hack-n-slash och innehåller även lite RPG-element, en rolig upplevelse med en intressant story om hur apokalypsen kom för tidigt och du [War, en av de fyra ryttarna] måste ta reda på varför.

Kan man välja class eller figur den man vill spela eller finns det endast en man kan spela?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Är spelet lätt att förstå och kommer man snabbt in i spelet eller tar det sin lilla tid?

Det är ganska lätt att förstå och komma in i, i synnerhet om man har spelat originalspelet - Tropico 3 är ju i princip originalspelet med modern grafik och bilvägar. Personligen tycker jag att det största problemet med spelet är att det är för lätt och bjuder på få utmaningar, när man väl har fått igång ekonomin (läs: exporten) är det nästan omöjligt att misslyckas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är spelet lätt att förstå och kommer man snabbt in i spelet eller tar det sin lilla tid?

Oj, visste inte om du menade mig eller Umb där.

Det är ganska lätt att förstå och komma in i, i synnerhet om man har spelat originalspelet - Tropico 3 är ju i princip originalspelet med modern grafik och bilvägar. Personligen tycker jag att det största problemet med spelet är att det är för lätt och bjuder på få utmaningar, när man väl har fått igång ekonomin (läs: exporten) är det nästan omöjligt att misslyckas.

Nu har jag inte spelat de tidigare Tropico, men jag har hört att trean är väldigt förenklad i jämförelse. Som vanligt nuförtiden.

Skulle inte köpa Tropico 3 nu heller när fyran kommer ut om en knapp månad. Där utlovas större öar (välbehövt), lite fler byggnader och man kan ha ministrar (har ännu inte riktigt fattat varför, spelat demot).

Tropico 3.5

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...