Jump to content

Invandrare som överreagerar


JMC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 293
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför tror ni han blev så förbannad?

Han hade säkert inte fått sin dagliga banan.

Men allvarligt, fy fan vilken slut kille. :teehee: Hade hettat bra nog där om jag vore killen som råkade kasta frisbeen, kan jag lova.

"Vad ska jag gö med min fucking skjorta, va?" :)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som vanligt, Svensk gör nånting mot invandrare, invandrare blir förbannad och skriker "Jag ska spöa dig" mest för att visa att svenskar är lägre stående ras än dom. BLA BLA BLA orka

Jag är inte rasist/nazist men vad fan skulle turken blivit förbannad för en jävla frisbee för?

Han får väl ta och skylla sig själv om han håller till på en såndär bana.

GEEZ :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som vanligt, Svensk gör nånting mot invandrare, invandrare blir förbannad och skriker "Jag ska spöa dig" mest för att visa att svenskar är lägre stående ras än dom. BLA BLA BLA orka

Jag är inte rasist/nazist men vad fan skulle turken blivit förbannad för en jävla frisbee för?

Han får väl ta och skylla sig själv om han håller till på en såndär bana.

GEEZ :teehee:

Kan förstå att han blir arg.

Det jag stör mig på är dock att han/dom tror att dom kan bestämma över en som t.ex; Spela upp det för mig nu etc....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"invandrare som överreagerar"

En svensk skulle också blivit förbannad ifall han/hon fick en frisbee på huvudet. tilten borde att ha hetat "man som får en frisbee på huvudet" :teehee::)

Jo, men att han skulle behöva överreagera så innihelvete. Och gå som världens praktspännis och försöka visa sig överlägsen dom som kastade frisbeen, som Frenzy så gillar jag det inte heller.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"invandrare som överreagerar"

En svensk skulle också blivit förbannad ifall han/hon fick en frisbee på huvudet. tilten borde att ha hetat "man som får en frisbee på huvudet" :teehee::)

Nej faktist så skulle jag nog inte bli arg.

Hallå man står vid en frisbee bana.

Det flyger frisbees överallt.

Klart som fan att man kan bli träffad därav inget att bli arg över

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...