Jump to content

Invandrare som överreagerar


JMC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 293
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Välkomna till Maimstreams trefrågorsspalt, där du kan vinna ingenting. Kvällens tema är "Invandrare som överreagerar".

Fråga nummer ett;

Vilken utav dessa rubriker borde bli mest uppmärksammad?

1. "Man våldtog, mördade, lemlästade och låste in sin fru i bastu"

X. "Invandrare överreagerar efter frisbee på stjortan"

2. "Svensk man, 32, ofredade sin styvdotter sexuellt, och filmade hela situationen som alla andra"

Fråga nummer två;

Vem är den mest hotfulla utav alla dessa män?

1. En med en katana.

X. En med en pistol.

2. En med ett glas saft.

Fråga nummer tre;

Vilken av dessa order tar livet av dig, om du inte lyder?

1. "Ge mig pengarna, annars så skär jag halsen av dig. Seriöst."

X. "Du filmade alltihopa, spela upp det för mig".

2. "Om du inte har pengarna på fredag, så kommer inte Don Corleone vara glad"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DIN MAMMAS DÖD VEM KASTA FRISBEEN

Seriöst, jag gjorde en tråd för ett tagsedan rörande samma ämne, dock förstog tydligen inte folk då.

Detta blir mitt sista inlägg och besök, men försök inse, dom "invandrare", som kallas för turkar i folkmun, bör fan sättas på en ö som man sedan spränger bort från kartan. Ut med dom från landet.

Är varken rasist (eller kanske blir rasist eftersom jag verkligen hatar aggresiva turkar som tror sig vara störst och bäst) eller nazist, men det finns fan en gräns när 97% av alla turkar är sådana här. Ut med dom från landet, jag skiter i om dom har det jobbigt i sina hemländer, kan dom inte ge fan i sticka knivar i folk har dom ingen rätt att leva som civiliserade människor, enligt mig.

Observera att jag inte pratar allmänt om invandrare, då jag antar att killen på video är "svensk", dock är han vad som kallas för turk.

Vad tror ni själva händer om någon av dom svenska killarna möter på denna aggresiva bulldog och hans kusiner på kvällen? Tror ni samma sak hade hänt om det varit en svensk kille som fått frisbeen i huvudet? Nej..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DIN MAMMAS DÖD VEM KASTA FRISBEEN

Seriöst, jag gjorde en tråd för ett tagsedan rörande samma ämne, dock förstog tydligen inte folk då.

Detta blir mitt sista inlägg och besök, men försök inse, dom "invandrare", som kallas för turkar i folkmun, bör fan sättas på en ö som man sedan spränger bort från kartan. Ut med dom från landet.

Är varken rasist (eller kanske blir rasist eftersom jag verkligen hatar aggresiva turkar som tror sig vara störst och bäst) eller nazist, men det finns fan en gräns när 97% av alla turkar är sådana här. Ut med dom från landet, jag skiter i om dom har det jobbigt i sina hemländer, kan dom inte ge fan i sticka knivar i folk har dom ingen rätt att leva som civiliserade människor, enligt mig.

Observera att jag inte pratar allmänt om invandrare, då jag antar att killen på video är "svensk", dock är han vad som kallas för turk.

Vad tror ni själva händer om någon av dom svenska killarna möter på denna aggresiva bulldog och hans kusiner på kvällen? Tror ni samma sak hade hänt om det varit en svensk kille som fått frisbeen i huvudet? Nej..

Alltså, ska man skratta eller gråta.. Äh vafan, hahahahaha du är inte rasist :teehee:

För helvete, gör slag i saken och stick härifrån, åk och spela in porrfilmer nån annanstans så du kan skryta där, stick nu om det är så jävla dåligt här :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan man bli så här arg?

Ingen dagens lol det här...

http://www.youtube.com/watch?v=ugiBP47MKrU

Dagens fråga:

Varför tror ni han blev så förbannad?

Först och främst, varför lägga betoning på att han är en invandrare?

Som vanligt, Svensk gör nånting mot invandrare, invandrare blir förbannad och skriker "Jag ska spöa dig" mest för att visa att svenskar är lägre stående ras än dom. BLA BLA BLA orka

Jag är inte rasist/nazist men vad fan skulle turken blivit förbannad för en jävla frisbee för?

Han får väl ta och skylla sig själv om han håller till på en såndär bana.

GEEZ :teehee:

Enligt ett telefonsamtal var han kurd.

Varför måste du här nämna att det är en turk som blir förbannad, och inte en vanlig person? Mig veteligen talar han svenska och verkar vara en svensk medborgare.

Du nämner att du inte är rastist/nazist, varför? För att övertyga dig själv eller oss?

Kan förstå att han blir arg.

Det jag stör mig på är dock att han/dom tror att dom kan bestämma över en som t.ex; Spela upp det för mig nu etc....

Vem är du att bry dig? Låt de grabbarna göra vad de vill. Det finns viktare problem att bry sig om.

Jävla idiot, vad han ska hålla på. :)

Och vem är du?

Jo, men att han skulle behöva överreagera så innihelvete. Och gå som världens praktspännis och försöka visa sig överlägsen dom som kastade frisbeen, som Frenzy så gillar jag det inte heller.

Ja jäklar vad jobbigt. Vad ska vi göra?

Hmm, det var väl lite väl. Han behöver ju inte bli förbannad.

Hade det varit jag hade jag kanske kollat vem det var och sen gått vidare. Herregud, det var ju inte meningen.

Näh.. Hörru, ska vi ta en tripp till Oprah och tala ut? Att människor kan reagera på så sätt.

Orka göra en ny tråd bara för ett litet tjafs.

Eller hur.. Vad fan är meningen?

Trådskapare. Vad vill du få ut av denna tråd?

DETTA ÄR INTE SKRIVIT UTAV MIKOLAN.

Det är skrivit av hans hemliga garderobsspöke (xpisc). Så fuck you.

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget illa menat, jag är själv invandrare.

Men herrejävlar! Han hade ju fan 10 minuter på sig att reagera innan han blev träffad. Men han hann kanske inte pga av att han gick som en bög som sket på sig.

Spända jävlar :teehee:

Skule jag ha blivit träffad skulle jag ha tyckt att det var ganska roligt :)

Men det är ju jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget illa menat, jag är själv invandrare.

Men herrejävlar! Han hade ju fan 10 minuter på sig att reagera innan han blev träffad. Men han hann kanske inte pga av att han gick som en bög som sket på sig.

Spända jävlar :teehee:

Skule jag ha blivit träffad skulle jag ha tyckt att det var ganska roligt :)

Men det är ju jag...

10 minuter att reagera? Innebär det då att han går och tänker på att det kan komma en röd frisbee framför honom, i 10 minuter? Näe. Jag tror inte man kan skylla det på honom.

Inte hinna för att "han gick som en bög som sket på sig"? Driver du med mig nu?

Är det något fel på en bög, en hetero, en bög som skitit på sig eller en hetero som skitit på sig? Kan du snälla klargöra skillnaden på de två sista exemplena för mig?

Du är du, han är han. Spända jävlar, ospända jävlar. Livet suger, eller hur?

/Garderobsspöket

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

10 minuter att reagera? Innebär det då att han går och tänker på att det kan komma en röd frisbee framför honom, i 10 minuter? Näe. Jag tror inte man kan skylla det på honom.

Inte hinna för att "han gick som en bög som sket på sig"? Driver du med mig nu?

Är det något fel på en bög, en hetero, en bög som skitit på sig eller en hetero som skitit på sig? Kan du snälla klargöra skillnaden på de två sista exemplena för mig?

Du är du, han är han. Spända jävlar, ospända jävlar. Livet suger, eller hur?

/Garderobsspöket

Joelbit :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...