Jump to content

Invandrare som överreagerar


JMC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 293
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, det stör mig bara när folks åsikter är grundade på total dumhet.

Kul skämt, däremot.

Det är ju du som är den dumme.

Din överförälskade syn på invandrare, som ska vara någon jävla övermänniska för domkommer från ett annat land.

Det är ju för fan sant, att deras seder och livssätt inte fungerar i sverige, lika bra som i deras länder.

Så sluta suga muhammed dase nu och bara erkänn att det finns många bråkiga invandrare..Det är inga jävla judar som man måste visa vördnad till..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart ligger dumheten?

Att han skulle reagera som han gör bara för att han är av utländsk härkomst, däri ligger dumheten. Jag säger inte att du har påstått det (men jag säger heller inte att du inte har påstått), men det finns många här i tråden och gtasajten i allmänhet som gör det, och det reagerar jag på. Enligt StellHell så känner jag att jag måste "försvara" Mohammed, som ni kallar det :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju du som är den dumme.

Din överförälskade syn på invandrare, som ska vara någon jävla övermänniska för domkommer från ett annat land.

Det är ju för fan sant, att deras seder och livssätt inte fungerar i sverige, lika bra som i deras länder.

Så sluta suga muhammed dase nu och bara erkänn att det finns många bråkiga invandrare..Det är inga jävla judar som man måste visa vördnad till..

fucking svennejävel

Tweak: Klart att han reagerar så pga att han är av utländsk härkomst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju du som är den dumme.

Din överförälskade syn på invandrare, som ska vara någon jävla övermänniska för domkommer från ett annat land.

Det är ju för fan sant, att deras seder och livssätt inte fungerar i sverige, lika bra som i deras länder.

Så sluta suga muhammed dase nu och bara erkänn att det finns många bråkiga invandrare.. Det är inga jävla judar som man måste visa vördnad till..

Hur hade du reagerat ifall det hade varit en svensk som blev träffad utav frisbeen, och agerade likadant som Aladin gjorde?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om en svensk hade lagt på sig rövknulladstilen hade man kallat honom jävla wigger, och sen så hade diskussionen varit igång med er igen.

Äh, om du anser att vi är värsta moraltanterna och om du inte kan inse att det faktiskt kanske är lite trögt att tro att han reagerar på det sättet han gör endast pga att han är från ett annat land, skitsamma, vi lär inte övertyga varandra ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur hade du reagerat ifall det hade varit en svensk som blev träffad utav frisbeen, och agerade likadant som Aladin gjorde?

Ordagrant? En muhammed knullare helt enkelt.

En svensk skulle aldrig lägga på en jävla kobåjjsare stil, vara överkaxig och snacka svengelska med brytning utan att vara "wannabe-invandrare".

Så, ja.. Dröm vidare.

@KalleBalle: Du är en sån jävla Hitler. _/

@Miko: Ja, gå och sug nått nu.. Om du nu insisterar på att lägga till något bögit "/spöket", så dra.. för jag antar att det är det du syftar på.. Att du bara är här på besök för att försvinna igen.. Ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ordagrant? En muhammed knullare helt enkelt.

En svensk skulle aldrig lägga på en jävla kobåjjsare stil, vara överkaxig och snacka svengelska med brytning utan att vara "wannabe-invandrare".

Så, ja.. Dröm vidare.

@KalleBalle: Du är en sån jävla Hitler. _/

Haha du där tog jag allt säden i munnen från dig :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men en wigger är töntigare. Enligt mitt tycke. Och det är ett bra tycke. Enligt mig.

Med "er"? Menar du några specifika personer, eller någon "Suga-invandrar-kuk"-grupp då?

xPisc har slutat posta nu :unsure: Han signare alla posts med spöket av nån jävla anledning.

Bara för att han har en "Admin"-bricka så behöver han inte följa allt, eftersom INGEN annan här ändå bryr sig om den.

Var lite sarkasm från min sida där faktiskt :P Ville visa hur sjukt lång från reglerna vi har kommit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...