Jump to content

Invandrare som överreagerar


JMC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 293
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad är det för fel att säga så? du menar att man istället ska skita i det och börja slåss eller?

Mjo, eftersom 99% av alla bråkiga invandrare som står framför dig och säger "Bree, bruchan.. Jag cuttar dig, hajjaru", säger det för att skrämmas.

Ger du den jävlen en sån jävla smäll så han inte kan stå upp så kommer dom bli så jävla paffa så dom springer därifrån.

Iofs så kan man få bakslag på det, då dom skickar sina "kusiner" på en.. Men man lever ju bara en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, eftersom 99% av alla bråkiga invandrare som står framför dig och säger "Bree, bruchan.. Jag cuttar dig, hajjaru", säger det för att skrämmas.

Ger du den jävlen en sån jävla smäll så han inte kan stå upp så kommer dom bli så jävla paffa så dom springer därifrån.

Iofs så kan man få bakslag på det, då dom skickar sina "kusiner" på en.. Men man lever ju bara en gång.

Och det vet du för att???

Han killen gjorde rätt när som sa ta de lungt. Onödigt att skapa en tupp av en fjäder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, eftersom 99% av alla bråkiga invandrare som står framför dig och säger "Bree, bruchan.. Jag cuttar dig, hajjaru", säger det för att skrämmas.

Ger du den jävlen en sån jävla smäll så han inte kan stå upp så kommer dom bli så jävla paffa så dom springer därifrån.

Iofs så kan man få bakslag på det, då dom skickar sina "kusiner" på en.. Men man lever ju bara en gång.

Visst, men är man fredlig och inte vill slåss så kan man ju lika gärna säga "men ta det lungt" eller något dylikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för fel att säga så? du menar att man istället ska skita i det och börja slåss eller?

Det är inte alls något fel med det. Lät bara lite kul när invandraren försöker hosta ut sin vrede och han med kameran upprepar hela tiden "Ta de luuungt för fan".

Det är så här att det hjälper inte att slå invandrare. Särskilt dessa "extrema" invandrare. Visst, svenskar slår ju invandrare mer för att vara stark eller att visa att han ska dra härifrån. Medans invandrare slåss för "makten", "landet".

Tips: Ser du en Invandrare med: En Jacka med päls på luvan, guld ring, guld halsband, grova ögongryn, sliskig hår.... backa bara iväg. Ifall du tar minsta ögonkontakt så slår han en på käften. "Det handlar om vem alfa hanen är :teehee: ".

Det här hände mig och Alpha.

Vi stod vid en busshållplats och väntade på bussen. Plötsligt kommer två invandrare på moppar körande mot busshållsplatsen. Det verkade som om de skulle träffa sin polare där. Anyway, dessa killarna på mopparna börjar kroka med varandra och dansa på Busshållsbänken. En av dessa invandrare hade en sån där "Counter-Strike Terrorist" mösse... eller rättare sagt... en rånar mössa. Det ända jag och alpha kunde göra var att backa en bit och hoppas på att en svensk familj kommer. Och gissa vad som hände? Två svenska killar med deras tjejer kom... så vi stod nära dom. You know, Protection :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hela denna diskussionen är patetisk, redan från början. Förstår inte själva syftet med att hänga ut en person för att han fick en frisbee på sig?

Tux, ska du nu börja trakassera personen som fått en frisbee på sig OCH de individer med CP-skada? Det är här en moderator/administratör bör rycka in och se till att förtryck och liknande inte sker.

The_go, är det där ett seriöst eller provokativt inlägg?

Rättade mitt inlägg då jag märkte att jag citerat StellHell felaktigt. Ber om ursäkt.

/Le ghost.

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tux, ska du nu börja trakassera personen som fått en frisbee på sig OCH de individer med CP-skada? Det är här en moderator/administratör bör rycka in och se till att förtryck och liknande inte sker.

Nu tog du det allt för seriöst. Visst, jag kanske trakasserar personen som fått en frisbee på sig men jag är väl inte själv med det? och jag säger ju bara sanningen. Jag trakasserar dock inte individer med CP-Skada. Du tar det bara för seriöst.

Jag förmodar att du aldrig hört uttrycket på skolan där vissa fjortisar går runt och säger "asså är du cp eller vadå?"

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hela denna diskussionen är patetisk, redan från början. Förstår inte själva syftet med att hänga ut en person för att han fick en frisbee på sig?

Stellan, vad har du för källor till att 99% av invandrarna i Sverige beteer sig så du beskriver?

Tux, ska du nu börja trakassera personen som fått en frisbee på sig OCH de individer med CP-skada? Det är här en moderator/administratör bör rycka in och se till att förtryck och liknande inte sker.

The_go, är det där ett seriöst eller provokativt inlägg?

/Le ghost.

Jo, jag har ett utdrag här från.. Vafan tror du din dumme jävel? Det var bara en siffra, och efter som det är större än hälften kan jag lika gärna säga 99%.. Men visst, vi säger väl 67,39571% istället, nöjd..

Och visst är det patetiskt, men låt oss snacka om det så mycket vi vill, ok.. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte alls något fel med det. Lät bara lite kul när invandraren försöker hosta ut sin vrede och han med kameran upprepar hela tiden "Ta de luuungt för fan".

Det är så här att det hjälper inte att slå invandrare. Särskilt dessa "extrema" invandrare. Visst, svenskar slår ju invandrare mer för att vara stark eller att visa att han ska dra härifrån. Medans invandrare slåss för "makten", "landet".

Tips: Ser du en Invandrare med: En Jacka med päls på luvan, guld ring, guld halsband, grova ögongryn, sliskig hår.... backa bara iväg. Ifall du tar minsta ögonkontakt så slår han en på käften. "Det handlar om vem alfa hanen är :teehee: ".

Haha, vad i helvete är det du pratar om? Vem ÄR du?

/Spöket, igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu tog du det allt för seriöst. Visst, jag kanske trakasserar personen som fått en frisbee på sig men jag är väl inte själv med det? och jag säger ju bara sanningen. Jag trakasserar dock inte individer med CP-Skada. Du tar det bara för seriöst.

Jag förmodar att du aldrig hört uttrycket på skolan där vissa fjortisar går runt och säger "asså är du cp eller vadå?"

Det var det gulligaste försvaret jag sätt :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, vad i helvete är det du pratar om? Vem ÄR du?

/Spöket, igen.

Okej okej. Vi säger så här då så att du/SPÖKET/MIKOLAN/GTASajtens-MEDLEM fattar.... Gör vad du vill i livet, slå en invandrare om du vill.. inget kommer hända varken dig eller din familj.

På videon ser du en snäll invandrare som får en frisbee på skallen. Han blir lite sur men inget hände. Sanningen är så att dom där invandrar killarna hade en saft kalas. Men saften var slut och den här killen skulle hämta mer och fick en frisbee på skallen.

Sen så levde alla lyckliga i alla sina dar.

EDIT: Dubbel qoute

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag har ett utdrag här från.. Vafan tror du din dumme jävel? Det var bara en siffra, och efter som det är större än hälften kan jag lika gärna säga 99%.. Men visst, vi säger väl 67,39571% istället, nöjd..

Och visst är det patetiskt, men låt oss snacka om det så mycket vi vill, ok.. :unsure:

Jag lyckades visst inte redigera mitt inlägg i tid. Jag läste allt helt fel och därmed min ursäkt.

Ber om ursäkt igen.

Tux, är du inte en modig grabb? Tillsammans med dina kompisar på internet kan du få trakassera en kille. Lycka!

/Spöke

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tux, är du inte en modig grabb? Tillsammans med dina kompisar på internet kan du få trakassera en kille. Lycka!

/Spöke

Okej? :unsure: . När du säger "dina kompisar" så förmodar jag att du menar då de andra som har trakasserat killen i den här tråden?.

Aja, end this chapter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej okej. Vi säger så här då så att du/SPÖKET/MIKOLAN/GTASajtens-MEDLEM fattar.... Gör vad du vill i livet, slå en invandrare om du vill.. inget kommer hända varken dig eller din familj.

På videon ser du en snäll invandrare som får en frisbee på skallen. Han blir lite sur men inget hände. Sanningen är så att dom där invandrar killarna hade en saft kalas. Men saften var slut och den här killen skulle hämta mer och fick en frisbee på skallen.

Sen så levde alla lyckliga i alla sina dar.

EDIT: Dubbel qoute

Tack för tillåtelsen.

/Tillåtna spöket.

Okej? huh.gif . När du säger "dina kompisar" så förmodar jag att du menar då de andra som har trakasserat killen i den här tråden?.

Aja, end this chapter.

Precis.

/S

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Maimstrem: 2,x,1 :P

Fel.

OMG! :unsure: Vilka svartskallar alltså.

[...]...[/...]

Utifall att en svensk hade gjort det här, hade det varit disskutabelt då? Vad är det som gör det så extremt, vad det än nu är som ni kallar det, bara för att det är en invandrare? Vad är det som överhuvudtaget säger att denna människa är en invandrare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fel.

[...]...[/...]

Utifall att en svensk hade gjort det här, hade det varit disskutabelt då? Vad är det som gör det så extremt, vad det än nu är som ni kallar det, bara för att det är en invandrare? Vad är det som överhuvudtaget säger att denna människa är en invandrare?

Hade en svensk lagt på sig ett sådant djuriskt beteende som Mohammed gör när han ska gå till attack hade det blivit långa diskussioner om det också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade en svensk lagt på sig ett sådant djuriskt beteende som Mohammed gör när han ska gå till attack hade det blivit långa diskussioner om det också.

Vah? Nej. Men jag trode vi snackade om han som kastade frisbeen i första början.

Nej, men som Tweak sade, varför särskilja dom då? Då hade det ju lika gärna trådtiteln kunnat lyda "Tonåring/Ungdom som överreagerar".

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...