Jump to content

Invandrare som överreagerar


JMC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 293
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Konstiga ni är, verkligen...

Spelar det någon roll om det var någon invandrare? Tror ni inte en svensk skulle reagerat på samma sätt?

Och att killen som kastade inte ens bad om ursäkt.

Tänk logiskt grabbar...

Btw, Dagens lol? Även om den inte var så rolig?

Varför skulle han be om ursäkt? det var ju för helvete på en bana där man kastar, dumma jävla invandrare. Hade du tittat på filmen hade du kanske hört att dom frågade om LOV först.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ähh han får väl för fan skylla sig själv, han stod i vägen, sen ska han så klart moppsa upp sig för att han är med kusinerna, bruccchan, moster och hela släkten, dom är kaxiga mot svenskar för att dom tror att vi inte ska göra något tillbaks, be om ursäkt och bara gå därifrån.

Kan ta ett expempel som hände för någon vecka sen...jag och "gänget" hade vart ute, vid bussarna så står det ett gäng, som sa något, kommer inte ihåg vad,,typ att min polare är rasist för att han är snaggad, varav han reagerar och vänder om går fram till dom andra,,han själv dessutom mot 5-6 andra, trycker upp han mot vägen och frågar "vad sa du"..han sa ähh jag sa inget, hans polare försöker lungna ner min polare, vi hoppar på bussen, dom tar en annan.

Det jag vill komma fram till....mycket snack och liten verkstad, vill inte dra alla över en kam men finns även kaxiga svenskar som inte vågar göra något.

*Edit* Skjortan var ändå ful.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstiga ni är, verkligen...

Spelar det någon roll om det var någon invandrare? Tror ni inte en svensk skulle reagerat på samma sätt?

Och att killen som kastade inte ens bad om ursäkt.

Tänk logiskt grabbar...

Btw, Dagens lol? Även om den inte var så rolig?

Är det det alla invandrare tror?!?! Och därför måste dom agera på det där sättet .

Jag skulle bara sagt "ouch" och sen ber kastaren om ursäkt när han ser att jag

inte är så jävla förbannad.

Men i det där fallet vågade inte kastaren be om ursäkt, då skulle invandraren hota med att

skära av honom testiklarna.

Kalla mig rasist, men tänk också på att invandrare också kan vara rasister.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstiga ni är, verkligen...

Spelar det någon roll om det var någon invandrare? Tror ni inte en svensk skulle reagerat på samma sätt?

Och att killen som kastade inte ens bad om ursäkt.

Tänk logiskt grabbar...

Btw, Dagens lol? Även om den inte var så rolig?

Ne jag tror inte en svensk skulle reagerat på samma sätt. Dock ska läggas till att det finns säkert dom svenskar som skulle blivit förbannade. Det är få.

Men ärligt så skulle du kunna testa det här. Gå ut på stan och kasta en frisbee på folk. Se hur dom reagerar.

Hade du själv bätt om ursäkt om du hört att du skulle få smäll om du berättade att det va du?

Knappast... Människan är rädd. Precis som allt annat.

Sen vill jag fråga dig. Tycker du det va rätt att killen som fick frisbeen på sig att han går fram till kameramannen och putter till honom. Va hade han gjort?

Eller är det bara för att dom är arga så får man göra så?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar det någon roll om det var någon invandrare? Tror ni inte en svensk skulle reagerat på samma sätt?

Och att killen som kastade inte ens bad om ursäkt.

Nej det tror jag verkligen inte, Och fick killen som kastade någon vettig chans att säga förlåt?

Nej, Han kastar iväg vad han nu dricker som att han ska klappa på någon.

Jag skulle inte heller bett om ursäkt.

"Den som kastar ska få stryk"

"Fucking svenne jävlar"

Redigerad av eliizar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstiga ni är, verkligen...

Spelar det någon roll om det var någon invandrare? Tror ni inte en svensk skulle reagerat på samma sätt?

Och att killen som kastade inte ens bad om ursäkt.

Tänk logiskt grabbar...

Btw, Dagens lol? Även om den inte var så rolig?

Men nu så var det en invandrare.

Om idioten är så jävla dum, så han först är med på att dom får kasta vilket dom hade varnat för, och sedan ställer sig mitt i vägen för frisbee-golvbanan och får den i huvudet, så var det så jävla rätt åt honom.

Att sedan skylla på "svennarna" för att han kastar ut sin drink på sin tröja, bevisar ju bara på hur jävla dum han är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du menar att turkar eller iranier eller whatever är det? :unsure:

Åk ner till turkiet och testa hur länge du överlever om du går runt och kallar folk turkjävlar.

Låter som om du aldrig vart i Turkiet.

Precis som när jag stötte till en invandrare så han tappade sitt glas.

- Do skall få stryyk svenn jävell. Veenta para tills mina kosiner och bröder kåmmer.

:P

Typ som när jag råkade gå in i en svensk skitunge i högstadiet och han började tjafsa som fan och sa att jag skulle be om ursäkt annars skulle jag få spö?

Konstiga ni är, verkligen...

Spelar det någon roll om det var någon invandrare? Tror ni inte en svensk skulle reagerat på samma sätt?

Och att killen som kastade inte ens bad om ursäkt.

Tänk logiskt grabbar...

Btw, Dagens lol? Även om den inte var så rolig?

Tänk att det ska krävas en invandrare för att fatta.

Varför skulle han be om ursäkt? det var ju för helvete på en bana där man kastar, dumma jävla invandrare. Hade du tittat på filmen hade du kanske hört att dom frågade om LOV först.

Fortfarande så jävla onödigt att lägga tyngd på det faktum att han är invandrare, antar att ditt IQ är nånstans under 80? Du verkar iallafall helt förmögen att dra logiska slutsatser.

Ähh han får väl för fan skylla sig själv, han stod i vägen, sen ska han så klart moppsa upp sig för att han är med kusinerna, bruccchan, moster och hela släkten, dom är kaxiga mot svenskar för att dom tror att vi inte ska göra något tillbaks, be om ursäkt och bara gå därifrån.

Kan ta ett expempel som hände för någon vecka sen...jag och "gänget" hade vart ute, vid bussarna så står det ett gäng, som sa något, kommer inte ihåg vad,,typ att min polare är rasist för att han är snaggad, varav han reagerar och vänder om går fram till dom andra,,han själv dessutom mot 5-6 andra, trycker upp han mot vägen och frågar "vad sa du"..han sa ähh jag sa inget, hans polare försöker lungna ner min polare, vi hoppar på bussen, dom tar en annan.

Det jag vill komma fram till....mycket snack och liten verkstad, vill inte dra alla över en kam men finns även kaxiga svenskar som inte vågar göra något.

*Edit* Skjortan var ändå ful.

Generalisera mera.

Är det det alla invandrare tror?!?! Och därför måste dom agera på det där sättet .

Jag skulle bara sagt "ouch" och sen ber kastaren om ursäkt när han ser att jag

inte är så jävla förbannad.

Men i det där fallet vågade inte kastaren be om ursäkt, då skulle invandraren hota med att

skära av honom testiklarna.

Kalla mig rasist, men tänk också på att invandrare också kan vara rasister.

Jag kan kalla dig rasist, och jag vet många invandrare som är rasister. Men det gär inte dig mindre rasist för det. Two wrongs doesn't make a right.

Ne jag tror inte en svensk skulle reagerat på samma sätt. Dock ska läggas till att det finns säkert dom svenskar som skulle blivit förbannade. Det är få.

Men ärligt så skulle du kunna testa det här. Gå ut på stan och kasta en frisbee på folk. Se hur dom reagerar.

Hade du själv bätt om ursäkt om du hört att du skulle få smäll om du berättade att det va du?

Knappast... Människan är rädd. Precis som allt annat.

Sen vill jag fråga dig. Tycker du det va rätt att killen som fick frisbeen på sig att han går fram till kameramannen och putter till honom. Va hade han gjort?

Eller är det bara för att dom är arga så får man göra så?

Förlåt om jag försöker krosa din snea välrdsbild med svenska übermensch som inte ens blir blir arga och börjar bråka om man slår till dem hårt som fan på käften.

Nej det tror jag verkligen inte, Och fick killen som kastade någon vettig chans att säga förlåt?

Nej, Han kastar iväg vad han nu dricker som att han ska klappa på någon.

Jag skulle inte heller bett om ursäkt.

"Den som kastar ska få stryk"

"Fucking svenne jävlar"

Se ovanstående, och jag hoppas att du verkligen får råstryk nångång för att du vägrar be om ursäkt när du kastat något i ansiktet på någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Se ovanstående, och jag hoppas att du verkligen får råstryk nångång för att du vägrar be om ursäkt när du kastat något i ansiktet på någon.

Men ditt offer....

Även om han skulle ha bett om ursäkt så skulle han ha slått honom ändå för att han är SVENSK. Jag tror inte att en ursäkt skulle ha räckt för honom.

Min kompis försökte sätta en basketboll i korgen när vi hade idrott. Han kastade bollen men det träffade korgens utsida och sedan studsade den iväg och träffade en invandrare i huvudet.

Och gissa vad som hände...han tog upp bollen, började jaga killen fast han bad om ursäkt. När han fick tag på honom så hotade han honom men istället kastade han bollen i hans mage så han tappade andan.

Jag frågade varför han gjorde så, hans svar var : ''håll käften, ska du oxå ha stryk?''

Jag lät bli säga nåt dumt.

De flesta har temperamentsproblem, har brist på IQ, tänker med röven och alltid försöker vara bäst och visa vem ''mannen'' är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, jag konstaterade bara fakta. Svennar är ingen minoritetsgrupp (i Sverige!) och kan därför inte utsättas för "hets mot folkgrupp". Och det tycker jag är helt sjukt.

Klart du kan. Delar du ut blad där det står "Utrota svennejävlarna" är det väl lika mycket hets mot folkgrupp som att ställa sig o skrika "döda blattejävlarna" ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orkade inte läsa igenom tråden, så någon kanske har sagt det tidigare?

Någon som uppmärksammade att så fort det blev "jidder" så kom blattens polare lika fort som, ja, gud vet vad.

Det är väl ett ganska bra tecken på att invandrare är ute för att slåss?

Okey, klandrar inte dem att de hör att kompisen tjafsar med någon, men ändå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heregud.

Det är ju lustigt att man inte kan säg NÅTT på detta jävla forum utan att skapa en stor diskussion

Blir så trött på det.

Mikolan, gå och dö, tror inte alla "rasister" ändrar sin åsikt bara för att du sägar det.

Förövrigt tycker jag vi ska göra som finland, stopa invandringen.

Bara glöm det. Mikolan och alla andra kamelridare här i sverige verkar tro att invandring är att liknas med utrotningen av judarna. Det är inte precis så att VI tvingar dom att bo här. Det är inte heller VI så gör vårat samhälle så jävla dåligt.

Ja, det är så jävla synd om varenda kusse som kommit hit från ett annat land, för dom får bo i det här urusla sverige som dom alla hatar.

@Miko: Turkar är sliskiga. Har du själv varit i turkiet eller? Jag var där när jag var mindre och min syster var i sena tonåren. Kunde fan inte gå någonstans utan att det kom fram gubbar, 30+ och försökte få med henne hem.

Men det är fullt normalt eller? Aja, håll du på med din kamelpropaganda, för det är ingen som lyssnar iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ditt offer....

Även om han skulle ha bett om ursäkt så skulle han ha slått honom ändå för att han är SVENSK. Jag tror inte att en ursäkt skulle ha räckt för honom.

Min kompis försökte sätta en basketboll i korgen när vi hade idrott. Han kastade bollen men det träffade korgens utsida och sedan studsade den iväg och träffade en invandrare i huvudet.

Och gissa vad som hände...han tog upp bollen, började jaga killen fast han bad om ursäkt. När han fick tag på honom så hotade han honom men istället kastade han bollen i hans mage så han tappade andan.

Jag frågade varför han gjorde så, hans svar var : ''håll käften, ska du oxå ha stryk?''

Jag lät bli säga nåt dumt.

De flesta har temperamentsproblem, har brist på IQ, tänker med röven och alltid försöker vara bäst och visa vem ''mannen'' är.

Har aldrig påstått att altl skulle bli frid och fröjd om han bad om ursäkt, reagerade bara på att du sa "Jag skulle heller inte bett om ursäkt."

Synd att det blir bråk på eran skola, jag har aldrig sagt att invandrare aldrig bråkar, utan att det inte är någon skillnad på om en invandrare bråkar och om en svensk bråkar.

Personen i filmen som får en frisbee i huvet är en jävla idiot ja, men det är inte för att han är invandrare.

Nej som tur är.

Synd, du skule bli förvånad.

Heregud.

Det är ju lustigt att man inte kan säg NÅTT på detta jävla forum utan att skapa en stor diskussion

Blir så trött på det.

Mikolan, gå och dö, tror inte alla "rasister" ändrar sin åsikt bara för att du sägar det.

Förövrigt tycker jag vi ska göra som finland, stopa invandringen.

Ta och lås in dig i dina drömmar om ett rent sverige du, jag skiter fullständigt i dina förolämpningar och huruvida rasister ändrar sina åsikter eller inte. Men när jag ser sånt här går det inte att undvika att reagera. Det är så jävla sjukt helt enkelt.

Bara glöm det. Mikolan och alla andra kamelridare här i sverige verkar tro att invandring är att liknas med utrotningen av judarna. Det är inte precis så att VI tvingar dom att bo här. Det är inte heller VI så gör vårat samhälle så jävla dåligt.

Ja, det är så jävla synd om varenda kusse som kommit hit från ett annat land, för dom får bo i det här urusla sverige som dom alla hatar.

@Miko: Turkar är sliskiga. Har du själv varit i turkiet eller? Jag var där när jag var mindre och min syster var i sena tonåren. Kunde fan inte gå någonstans utan att det kom fram gubbar, 30+ och försökte få med henne hem.

Men det är fullt normalt eller? Aja, håll du på med din kamelpropaganda, för det är ingen som lyssnar iaf.

Vad menar du med första meningen? Nej vi tvingar dem inte att bo här, men usla förhållanden i deras hemland gör det. Och det är just såna insnöade söndagsrasister som du som gör vårt samhälle så jävla dåligt när ni gör altl för att främja segregering.

Och det som hände din syrra i trukiet skulle hänt i vilket jävla land som helst, turkiet har inte enamsrätt på gamla fylläcklon' vettu.

Inte enligt lagen.

Vilket är synd, rasism är alltid rasism, oavsett vem den riktas mot :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte enligt lagen.

Vet inte när din lagbok är ifrån, denna lag stiftades i alla fall 2002. Du har fel i alla fall.

8 § Den som i uttalande eller i annat meddelande som sprids hotar eller uttrycker missaktning för folkgrupp eller annan sådan grupp av personer med anspelning på ras, hudfärg, nationellt eller etniskt ursprung, trosbekännelse eller sexuell läggning, döms för hets mot folkgrupp till fängelse i högst två år eller om brottet är ringa, till böter.

Är brottet grovt döms till fängelse i lägst sex månader och högst fyra år. Vid bedömande av om brottet är grovt skall särskilt beaktas om meddelandet haft ett särskilt hotfullt eller kränkande innehåll och spritts till ett stort antal personer på ett sätt som varit ägnat att väcka betydande uppmärksamhet.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför försvara invandrare? Vi alla vet att de flesta invandrare som kommer till sverige gör något brottsligt. Dom är ju bara här för att ta över norden. Finns snälla invndrare som går efter sveriges regler men sånna är mycket få. Tycker bara det är patetiskt att hålla på som han på filmen gjorde. Jävla tönt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...