Jump to content

Invandrare som överreagerar


JMC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 293
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

@Miko: Ja, gå och sug nått nu.. Om du nu insisterar på att lägga till något bögit "/spöket", så dra.. för jag antar att det är det du syftar på.. Att du bara är här på besök för att försvinna igen.. Ciao!

Mikolan syftar inte på att han är här och sedan försvinner, utan hans kamrat, dvs. jag, den föredetta xpisc (usch..), som har en väldigt tråkig och outtröttlig kväll. Har du tagit illa upp av någon anlednig så kanske du förtjänar det, inte vet jag. Men jag drar nu, lovar. Men hoppas innerligt att jag inte lämnar någon skit kvar på Mikolan.

AngryAxel, kampen fortsätter - tro mig. Detta är inte ens början.

/S

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda jag vill få reda på är varför en grupp här måste klaga på allt denna personen gör.

Vilka är ni? Vem bryr sig?

/S som snurrar i kalles långa hår.

Varför vi klagar på just honom är för att hans jäkla beteende är så tröttsamt. Det är alltid sånna idioter som honom som ska förstöra för andra på skolan Det är just den typen som han på videon som alltid ska slå ner oskyldiga tonåringar på torgen klockan 23:45 på kvällen.

Jag förstår att du vill leka den här "Nice Respected Dude" men vi säger bara sanningen. Jag förmodar att du är invandrare och försöker på ett sätt att försvara honom. Men det funkar inte :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mikolans garderobsspöke for president.

Nej men seriöst - Som en del kloka redan har konstaterat i denna tråd: En persons etnicitet har ingenting att göra med dennes beteende. Tråden hade lika gärna kunna hetat 'Ungdom som överreagerar'. YouTube-kommentarerna är inte direkt roliga att läsa heller.

Här har du ett par sidor till kul läsning http://www.flashback.info/showthread.php?t=401167

Själv skrattar jag åt folks roliga komentarer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför vi klagar på just honom är för att hans jäkla beteende är så tröttsamt. Det är alltid sånna idioter som honom som ska förstöra för andra på skolan Det är just den typen som han på videon som alltid ska slå ner oskyldiga tonåringar på torgen klockan 23:45 på kvällen.

Jag förstår att du vill leka den här "Nice Respected Dude" men vi säger bara sanningen. Jag förmodar att du är invandrare och försöker på ett sätt att försvara honom. Men det funkar inte :unsure:

Det är på internet, stäng ner rutan, sluta ojja dig. Gör något vettigt istället, gtasajten är knappast rätta platsen för revolution.

Nice Respected Dude my ass. Jag är varken Nice eller invandrare. Men som jag förstått det är du.. Jag ska inte gå in på det, bara outtröttligt och fjantigt att försöka beskriva vem någon är.

Slash S.

Kalle, oja. Självklart. We've to love them. Men GTASajten är ett sånnt ställe man kan orka ta diskussioner som är totalt meningslösa och aldrig kommer sluta eftersom att nivån är såppas låg. Något jag hade glömt, självklart är det här med alla tråkmånsar man ska tillbringa sömnlösa nätter.

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är på internet, stäng ner rutan, sluta ojja dig. Gör något vettigt istället, gtasajten är knappast rätta platsen för revolution.

Nice Respected Dude my ass. Jag är varken Nice eller invandrare. Men som jag förstått det är du.. Jag ska inte gå in på det, bara outtröttligt och fjantigt att försöka beskriva vem någon är.

Slash S.

Kalle, oja. Självklart. We've to love them. Men GTASajten är ett sånnt ställe man kan orka ta diskussioner som är totalt meningslösa och aldrig kommer sluta eftersom att nivån är såppas låg. Något jag hade glömt, självklart är det här med alla tråkmånsar man ska tillbringa sömnlösa nätter.

Asså herregud, får jag fråga vad fan du gör här egentligen ifall du tycker att sådana diskussioner är meningslösa? Sig mig?. Lite revenge eller? Ska du leka häftig för att du är "tillbaka" med någons användarnamn?.

Och du ska veta att sånt här händer inte bara på Internet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/0003/13/dokument.html

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,726204,00.html

Där du bor finns det säkert inte så många invandrare så du vet väl inte hur verkligen livet i storstäderna är.

Kom till Malmö och ta Buss 35 genom Rosengård så får du se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mikolan syftar inte på att han är här och sedan försvinner, utan hans kamrat, dvs. jag, den föredetta xpisc (usch..), som har en väldigt tråkig och outtröttlig kväll. Har du tagit illa upp av någon anlednig så kanske du förtjänar det, inte vet jag. Men jag drar nu, lovar. Men hoppas innerligt att jag inte lämnar någon skit kvar på Mikolan.

AngryAxel, kampen fortsätter - tro mig. Detta är inte ens början.

/S

Varför skulle jag bry mig? Tycker bara det är jobbigt och töntigt. Hade jag brytt mig, eller om du hade vart jobbig hade jag bannat dig istället.. Sån är jag. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså herregud, får jag fråga vad fan du gör här egentligen ifall du tycker att sådana diskussioner är meningslösa? Sig mig?. Lite revenge eller? Ska du leka häftig för att du är "tillbaka" med någons användarnamn?.

Och du ska veta att sånt här händer inte bara på Internet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/0003/13/dokument.html

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,726204,00.html

Där du bor finns det säkert inte så många invandrare så du vet väl inte hur verkligen livet i storstäderna är.

Kom till Malmö och ta Buss 35 genom Rosengård så får du se.

Hehe, ytterligare ett bevis på en inkompetent person som inte talar utan bevis i mun.

Jag ville, helst, ta diskussione helt under hans namn då jag inte har någon speciell orsak till att "vara tillbaka". Jag vill bara dämpa tråkigheten jag har förtillfället.

I artiklarna, vad ville du få sagt?

Invandrare är överrepresenterade i brottsstatistiken.

Nästan hälften av alla gärningsmän är invandrare

- Utanförskap och diskriminering ökar risken för våldsbrott, säger kriminologen Jerzy Sarnecki.

Att använda aftonblaskan som källhänvisning känns något fjantigt, men du bjöd in till det - så jag gasar åp.

De utan invandrarbakgrund begår mer brott än de med invandrarbakgrund.

Titta vad kriminologen säger, där har du svaret till allt. Faktist. Utanförskap, diskriminering, förtryck mm. skapar frustration och därmed tar de med extra hormonbildningar (dvs. många i puberteten) ut det genom fysiskt våld.

Jag bor i Stockholm, på gröna linjen. Jag har bott i Malmö, jag har bott i Hägersten (förort på röda linjen).

Vad är det som inte får mig att veta hur verkligheten i storstäderna ser ut?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att det är någon jävel typ 1:14 in i filmen som säger "era fucking svennejävlar" gör mig otroligt arg. Då kanske man kan fundera på om vi som sitter och tittar på filmen nu får kalla dessa killar för turkar? Jag tycker vi borde få det. Svennejävlar? Är det så invandrare tycker om mig?

Jag som fakitskt var på hobbyturkens sida från början, men sen när han saft-i-plastmugg-kompisen går runt och kallar folk svennejävlar började jag totalt ändra uppfattning. Idioter.

Och Mikolan. Ge upp. Det finns vissa trångstyrda nissar här på forumet som aldrig kommer ändra sin uppfattning hur mycket man än försöker. Det finns ingen idé att ens försöka förklara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svennejävlar? Är det så invandrare tycker om mig?

Nej. Jag är "invandrare" (född här, levt här hela mitt liv - men mina föräldrar är invandrare). Jag älskar Sverige och allt vad det står för. Otroligt glad över att jag föddes i detta underbara land - finns inget annat land jag skulle vilja leva/bo i. Jag tycker inte illa om svenskar. Jag ser mig som en svensk och älskar att vara det.

Jag lovar att de flesta invandrare håller med mig när jag säger det där. Jag vet själv att alla mina kompisar tycker så. Det ni såg på filmen är inte 'den vanliga invandraren', precis som en rasist inte är 'den vanliga svensken'. Tyvärr så finns dessa, och jag hoppas att ni inte tänker på de när ni tänker på en invandrare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du menar att turkar eller iranier eller whatever är det? :unsure:

Åk ner till turkiet och testa hur länge du överlever om du går runt och kallar folk turkjävlar.

Alltså, jag konstaterade bara fakta. Svennar är ingen minoritetsgrupp (i Sverige!) och kan därför inte utsättas för "hets mot folkgrupp". Och det tycker jag är helt sjukt.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...