Jump to content

Dump, skrivbord


KalleR
 Share

Recommended Posts

Jag tyckte också att Vista var helt okej, men det drar mycket mer minne. Sen har vi UAC och startmebyn i Win7 som är grym, sedan en massa småförbättringar. Kort sagt så är Vista bra men Win7 bättre (imo). Och vem tusan köper ett os? :mf_doof:

Då är jag med dig; för från början lät det som att du tyckte att Vista var dåligt. Ville främst påpeka att det inte är något fel på Vista och att det faktiskt inte spelar så stor roll om man håller fast vid det ett tag till. Och ja, jag köper mina operativsystem. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt. Vad för config till Rainlendar använder du? Om det nu är det du använder. Har försökt mig på det förut, men det blev bara så jävla fult och jobbigt.

Mitt nuvarande. XP:s orginal-bakgrund blev riktigt snyggt, förvånande nog! Passar väldigt bra till W7's transparenta menyer också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillas skarpt, vad är det för en fin liten sak som gör att du har den där sköna kalendern med cpumätare osv? :D

Rainmeter kallas det, och är en mycket användbar accessoar!

Snyggt. Vad för config till Rainlendar använder du? Om det nu är det du använder. Har försökt mig på det förut, men det blev bara så jävla fult och jobbigt.

Som sagt så är det ju Rainmeter, och jag kör med med lite blandade. Men, den som står ut mest är nog "HUD.Vision". Om du är intresserad av att kolla upp det, så är det bara att söka på just det och välja något av de övre alternativen.

*B*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • Hultenius changed the title to Dump, skrivbord

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...