KalleR

Dump, skrivbord

9 600 inlägg i denna tråd

GTA3_Player, lust att skicka mig den där Samurize filen du har? (Tycker den ser bra ut!). Alltså, inte programmet, bara den där config filen (?) Eller om du inte vill det, kan nån säga hur man gör en egen sån?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

är inte riktigt färdig med det än... kanske lägger upp det när jag är färdig (:!!!:)

ps: winamp kontrollerna funkar ej med winamp3

Redigerad av GTA3_PLAYER

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Hur gör man såna där? är det svårt? Om det är enkelt kan tillochmed jag göra det -_-

Jag vill också veta <_< så, vill nån svara? (:!!!:)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

dump_132905_0.jpg

min... och ja... jag städa skrivbordet.. (nångång)

Redigerad av GiZmo

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Jag vill också veta <_< så, vill nån svara? (:!!!:)

det är lätt när man kan det chupaccabra gjorde en guide kolla om han har kvar den

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
det är lätt när man kan det chupaccabra gjorde en guide kolla om han har kvar den

jag har inte använt nån guide iallafall

Gta_fan1: pm

Redigerad av GTA3_PLAYER

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Ahhum, jag har aldrig fattat hur man lägger upp en bild här (försökt 1 gång)! (:!!!:)

Någon som kan hjälpa till? Vad ska man skriva i rutan som kommer upp när man trycker på IMG? Vart filen ligger på hårddisken eller? :">

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Ahhum, jag har aldrig fattat hur man lägger upp en bild här (försökt 1 gång)! (:!!!:)

Någon som kan hjälpa till? Vad ska man skriva i rutan som kommer upp när man trycker på IMG? Vart filen ligger på hårddisken eller? :">

nepp, där du lagt ut den på internet <_<

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Men hur gör man en sån där cool grej på skrivbordet så man ser vad som går på TV och allt sånt... <_< som GTA3_PLAYER har... -_- Om nån redan gjort en guide, kan nån vara god å länka den? (:!!!:)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Här min guide jag har gjort till Samurize(Bara bilder) skickade den till Tyrone och han kunde följa den utan problem så att ni alla andra borde kunna också.

Guide Ni behöver WinRar för att kunna öppna den.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Gäst
Du är inte inloggad och ditt inlägg kommer därför att registreras som ett gästinlägg. Logga in om du har ett konto.
Skriv inlägg...

×   Du har kopierat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor