Jump to content

Avatars, Signaturer


skribb
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Herregud, snyggt var det ju inte.

Nä, jag vet. Men jag gjorde inte den bilden så seriöst heller.

Jag hade ju annars kört något sånt här.. Men som sagt jag är ju inte direkt expert på dom här grejerna

Du är bättre än mig iaf, men det är ju inte så svårt att vara enligt vissa.

Jag använder bara Photoshop för nöjets skull. Jag har kul med det programet då jag modifierar fordon/personer. Jag skulle säkerligen kunna göra avatarer/signaturer till alla här på detta forum, bara jag hade insperationen till det. Eftersom jag bara använder Photoshop som nöjesprogram, så är jag inte speciellt insatt i alla miljoner funktioner som finns i programmet, men då jag börjar i en Media klass till hösten, så kommer jag att lära mig mer om Photoshop, plus massa annat.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser ut som bilden är inriktad på han/de(tre) i mitten :)

Det var det som var meningen :)

@Siana: Istället för att komma med sådana kommentarer, så kan du väl skriva lite om vad jag kunde ha gjort bättre, så jag lär mig? Man lär sig av sina misstag.

Som exempel kan vi ta KalaN och KalleR (Tror det var han iaf), dom kritiserade mina modifierade bilar som jag gjorde, men sen skrev dom även några punkter på vad som skulle kunna göras bättre. Jag tog åt mig av dessa punkter och blev bättre.

KalaN har hjälpt mig via msn många gånger, och det ska han ha stort tack för!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var det som var meningen ;)

@Siana: Istället för att komma med sådana kommentarer, så kan du väl skriva lite om vad jag kunde ha gjort bättre, så jag lär mig? Man lär sig av sina misstag.

OkOk :P

Är Siana ett misstag? :)

Jag tycker du gör det ganska bra, för det var en ganska svår bild att editera, många olika färger och shit bleuh !

Och du är väl ganska ny med sånt där? :)

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OkOk ;)

Är Siana ett misstag? :)

Jag tycker du gör det ganska bra, för det var en ganska svår bild att editera, många olika färger och shit bleuh !

Haha, lite slarvigt skrivet kanske :P

Menar att jag gör misstag, som jag kan lära mig av.

Ja, den var ganska svår att leka lite med, så tack :)

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Siana: Istället för att komma med sådana kommentarer, så kan du väl skriva lite om vad jag kunde ha gjort bättre, så jag lär mig? Man lär sig av sina misstag.

Som exempel kan vi ta KalaN och KalleR (Tror det var han iaf), dom kritiserade mina modifierade bilar som jag gjorde, men sen skrev dom även några punkter på vad som skulle kunna göras bättre. Jag tog åt mig av dessa punkter och blev bättre.

KalaN har hjälpt mig via msn många gånger, och det ska han ha stort tack för!

Jag orkade inte ens kritisera. Men okay.

Jag tycker inte att någon kant överhuvud taget borde synas på bilden, utan den borde vara rund i form. Sedan tog du i alldeles för mycket, halva bilden försvann ju. Angående hur du förminskade tidigare bilder är det där dödligt, håll inne Shift när du förminskar så behåller bilden sina proportioner. Nu vet jag inte hur Tija vill ha det, men ingen av er verkade heller tänka på att hon kanske ville ha sitt lilla namn i hörnet på bilden. Kul att du vill lära dig, i alla fall. Det går fort. Bara lek vidare. :)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag orkade inte ens kritisera. Men okay.

Jag tycker inte att någon kant överhuvud taget borde synas på bilden, utan den borde vara rund i form. Sedan tog du i alldeles för mycket, halva bilden försvann ju. Angående hur du förminskade tidigare bilder är det där dödligt, håll inne Shift när du förminskar så behåller bilden sina proportioner. Nu vet jag inte hur Tija vill ha det, men ingen av er verkade heller tänka på att hon kanske ville ha sitt lilla namn i hörnet på bilden. Kul att du vill lära dig, i alla fall. Det går fort. Bara lek vidare. :)

Tack för lite tips :)

Jag kan hålla med om att jag tog i lite väl mycket med den tonade effekten på bilden, ska skärpa mig med det. Det där med Shift visste jag inte ens om. Jag har sett att man kan hålla in Shift och/eller Ctrl, men jag har inte vetat vad som händer om man gör det ;). Någon som kan länka till en hemsida där det står lite grann om vad som händer då man använder sig av Ctrl och shift?

Vad menar du med "tycker inte att någon kant överhuvud taget borde synas på bilden"?

Får be om ursäkt om någon tyckte att jag var lite sur i mitt skrivande igår kväll, men jag var så trött :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...