Jump to content

Avatars, Signaturer


skribb
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle vara kul med något som har med skåne, något kul med rabarber eller typ något med Bob Marley. Det skulle vara jättesnällt eftersom det enda program som jag kan använda är photoshop. :D

Du behöver knappast ett bättre program än photoshop. (det finns nämligen inget)

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Kanske inte får dra upp den här tråden, men vad vet jag, :P men skulle någon vänlig själ vilja göra en Signatur och Avatar med en bild på Evangeline Lilly? :) Ungefärt så som rabarben har Henke larsson, så att man använder samma bild i både avatarn och signen. ;) För den avatar bilden och user-baren jag har på henne nu är så ful. B)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill du ha med hela den bilden? Alltså med kompassen och namnet också? Isåfall är det jättelätt fixat :( .

Ja det går bra, vill inte att det ska behöva bli så mycket besvär. :( men inte som avatar då, då skule jag typ vilja ha bara huvudet hons. :shifty: Om du förstår vad jag menar...? :D

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det går bra, vill inte att det ska behöva bli så mycket besvär. :( men inte som avatar då, då skule jag typ vilja ha bara huvudet hons. :shifty: Om du förstår vad jag menar...? :D

Nejnej, det här är enkla grejer. Här har du, om det behagar:

Take it or leave it. Som jag har sagt förut: jag är ingen hejare på photoshop, men att klippa i bilderna är inga problem :( .

Edit: den här avataren blev lite bättre, tycker jag. Ta vilken du vill!

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså, har du lärt dig sånt nu?

Du bara utnyttjade mig! :shifty:

Jag har kunnat det länge, men mitt Photoshop har krånglat ett tag, och jag har inte brytt mig om att fixa det. Men nu är det fixat och jag kan göra egna signaturer/avatarer till mig och andra :D

Men tack så mkt för hjälpen ändå! :(

Take it or leave it. Som jag har sagt förut: jag är ingen hejare på photoshop, men att klippa i bilderna är inga problem

Precis :(

Edit: By the way, här har du några signaturer Tija, avataren väntar jag med tills du har sagt hur du vill ha den :P

post-6660-1154792533_thumb.jpg

post-6660-1154792746_thumb.jpg

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nejnej, det här är enkla grejer. Här har du, om det behagar:

Take it or leave it. Som jag har sagt förut: jag är ingen hejare på photoshop, men att klippa i bilderna är inga problem :shifty: .

Edit: den här avataren blev lite bättre, tycker jag. Ta vilken du vill!

Tack så grymt mycket! :( Dom vart kanon fina ju. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...