Jump to content

Avatars, Signaturer


skribb
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...

Hejsan behöver hjälp med att byta färg på denna bild:

De färger som jag vill ha är:

Notera att det är FYRA olika färger, bilden MÅSTE passa in på svart bakgrund. Så att den ser OK ut.

Krysset skall vara grått, de ljusa färgerna ska vara över och under varandra.

Det får gärna vara någon effekt eller animation :D

Kan inte fixa detta själv tyvärr, tack på förhand.

EDIT: Redan fixat, anlitade en expert :lol:

BOT

Redigerad av [B][O][T]
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle oxå behöva lite mycket hjälp med en avatar. Ni får inget för det, inte ens en bild av en kaka, som en del ger som betalning. :mellow:

Men jag blir riktigt glad och gör lite pr för er. (ni kan ju sätta era intsialer på bilden)

Så om någon skulle vilja hjälpa mig så pm:a gärna mig. :shifty:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nån som kan göra en "fin" signatur som passar till min avatar? Skulle helst vilja ha en "gruppbild" på hela familjen. Får se ut som skaparen behagar, jag använder den stolt, då det enda program jag kan använda är paint >_< . Låt det stå Family Guy i eller Maimstream i, som jag sa får skaparen göra som den behagar. Jag använder den första signaturen, om det är nån som gör nån åt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nån som kan göra en "fin" signatur som passar till min avatar? Skulle helst vilja ha en "gruppbild" på hela familjen. Får se ut som skaparen behagar, jag använder den stolt, då det enda program jag kan använda är paint >_< . Låt det stå Family Guy i eller Maimstream i, som jag sa får skaparen göra som den behagar. Jag använder den första signaturen, om det är nån som gör nån åt mig.

Tjo.

post-9792-1149882732_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...