Jump to content

Avatars, Signaturer


skribb
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hej jag söker efter en snäll och vänlig själ som skulle vara så vänlig att göra en gif av Windows Screensavern när windowsloggan studsar omkring. Och byta ut home (I Home Edition) mot Mobile..

Tänkte nämligen förvandla hela min mobil till en XP Mobile utseendemässigt.

Och om någon skulle vara så vänlig att göra det så är dimmensionerna 176 x 220

Puss på er :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag söker efter en snäll och vänlig själ som skulle vara så vänlig att göra en gif av Windows Screensavern när windowsloggan studsar omkring. Och byta ut home (I Home Edition) mot Mobile..

Tänkte nämligen förvandla hela min mobil till en XP Mobile utseendemässigt.

Och om någon skulle vara så vänlig att göra det så är dimmensionerna 176 x 220

Puss på er :ermm:

Finns redan! :woot:

post-10034-1156261600_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, en jag gjorde en windows screensaver för ett tag sedan om du vill fortfarande ha?

Jodå. Om du förstod vad jag menade. En av de mäst kända Windows Screensaversarna fast i gif. fortmat. Rörlig bild.

Alltså som bilden Rabarben postade men inte loadingskärmen utan en screensaver? Isf post it.

Skulle vart plus om den var 175 x 220 pixlar. Så att den matchar min mobilskärm perfekt. Men iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå. Om du förstod vad jag menade. En av de mäst kända Windows Screensaversarna fast i gif. fortmat. Rörlig bild.

Alltså som bilden Rabarben postade men inte loadingskärmen utan en screensaver? Isf post it.

Skulle vart plus om den var 175 x 220 pixlar. Så att den matchar min mobilskärm perfekt. Men iaf.

edit: nae nu e de försent

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här VickeX! :) Tog mig friheten att göra en :P

Edit: Du hade redan fått en! :>

Kommer använa din. För att du tog dig friheten att göra en.

Och att den var snyggare med fades. Och att det stog Mobile istället för Sony Ericcson.

Nu saknas bara tema. Jo jag har redan två windows teman. Mendet ända XPtemat jag hittat har fula menyer.

Har ett windowstema med classic look. Men vill ha XP. Kan någon göra så vore det...

Super..

Annars kan ni ju hjälpa mig hitta. Inte hittat någonting snyggt ännu. Söker alltså till min Sony Ericcson K750i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer använa din. För att du tog dig friheten att göra en.

Och att den var snyggare med fades. Och att det stog Mobile istället för Sony Ericcson.

Nu saknas bara tema. Jo jag har redan två windows teman. Mendet ända XPtemat jag hittat har fula menyer.

Har ett windowstema med classic look. Men vill ha XP. Kan någon göra så vore det...

Super..

Annars kan ni ju hjälpa mig hitta. Inte hittat någonting snyggt ännu. Söker alltså till min Sony Ericcson K750i.

Meh, jag hade ju också gjort min till dig :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Bump bumpeti bump.

Lite sugen på en ny signatur med det skånska hip-hop bandet Svenska Akademin! Lägger upp några bilder så om någon snel hest skulle vilja göra ett tema till mig vore det jättesnällt! ^_^

svenskaakademienliten_769670_0.jpg

Deras loggo! Kanske bra att ha som avatar? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bump bumpeti bump.

Lite sugen på en ny signatur med det skånska hip-hop bandet Svenska Akademin! Lägger upp några bilder så om någon snel hest skulle vilja göra ett tema till mig vore det jättesnällt! ^_^

Deras loggo! Kanske bra att ha som avatar? :)

Jag ska försöka göra något under morgondagen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...