Jump to content

Avatars, Signaturer


skribb
 Share

Recommended Posts

  • 7 months later...
  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Någon som har lust att göra en signatur med tema från någon av mina favoritfilmer (top 10)? Fria händer, förutom filmtemat. Ni kan välja vilken film ni vill ta temat ifrån:

1. Requiem For A Dream

2. 21 Grams

3. Fight Club

4. Amores Perros

5. The Assassination Of Jesse James By The Coward Robert Ford

6. Reservoir Dogs

7. Forrest Gump

8. Se7en

9. Crash

10. Sin City

Ingen kommer nog vilja, men gör ett försök =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har lust att göra en signatur med tema från någon av mina favoritfilmer (top 10)? Fria händer, förutom filmtemat. Ni kan välja vilken film ni vill ta temat ifrån:

3. Fight Club

10. Sin City

Gjorde dem skitsnabbt, om du gillart, take, if not - some else can do it :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har lust att göra en signatur med tema från någon av mina favoritfilmer (top 10)? Fria händer, förutom filmtemat. Ni kan välja vilken film ni vill ta temat ifrån:

1. Requiem For A Dream

2. 21 Grams

3. Fight Club

4. Amores Perros

5. The Assassination Of Jesse James By The Coward Robert Ford

6. Reservoir Dogs

7. Forrest Gump

8. Se7en

9. Crash

10. Sin City

Ingen kommer nog vilja, men gör ett försök =)

:doh: Kanske inte så bra utförd men idéen var okej. edit: fuuuck. Tänkte inte på att det kanske ser rätt weird ut med en så skarp "kant" där händerna osv börjar. aja..

edit:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:( Kanske inte så bra utförd men idéen var okej. edit: fuuuck. Tänkte inte på att det kanske ser rätt weird ut med en så skarp "kant" där händerna osv börjar. aja..

edit:

Såg bara muppigt ut med en svart linje där istället, kör på den utan för den var riktigt najs. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej hopp.

Får man kanske requesta både signatur och avatar nu?

Det jag söker efter är en signatur på en scout @ TF2 som sitter på huk och slänger upp sin sandman boll i luften med texten "I Love My Ball" nånstans på signaturen.

Avataren vet jag inte riktigt vad det ska vara, kanske en bild på en scouts hand som håller i Sandman slagträt?

Jag requestar detta mest för att jag inte är så vidare värst duktig på att få till så bra resultat och det finns ju folk här som har GMOD vilket får min signatur att bli mycket lättare att fixa.

Detta skulle vara oerhört schysst om nån kunde göra! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:( Kanske inte så bra utförd men idéen var okej. edit: fuuuck. Tänkte inte på att det kanske ser rätt weird ut med en så skarp "kant" där händerna osv börjar. aja..

Tack och lov för att det fortfarande finns folk med lite mer fantasi kring signaturerna än att bara klippa ut en ruta med 1px-svart ram! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Hej hopp.

Får man kanske requesta både signatur och avatar nu?

Det jag söker efter är en signatur på en scout @ TF2 som sitter på huk och slänger upp sin sandman boll i luften med texten "I Love My Ball" nånstans på signaturen.

Avataren vet jag inte riktigt vad det ska vara, kanske en bild på en scouts hand som håller i Sandman slagträt?

Jag requestar detta mest för att jag inte är så vidare värst duktig på att få till så bra resultat och det finns ju folk här som har GMOD vilket får min signatur att bli mycket lättare att fixa.

Detta skulle vara oerhört schysst om nån kunde göra! :naughty:

Bump!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...