Jump to content

Udda bekännelser


Xersize
 Share

Recommended Posts

7 timmar sedan, Henkibojj skrev:

Om det inte gått för långt kan jag stävja det genom att hastigt värma mig, oftast med händerna på benen eller en filt/tröja. Det är väl samma fenomen antar jag, bara att mitt är över benen och ditt resten av kroppen. Det händer mig aldrig om bara armarna fryser.

Hmm, köld och tarmtömning kanske går hand i hand?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

11 timmar sedan, Henkibojj skrev:

Owyäh, det är ett fenomen alltså! Låter revolutionär av någon anledning, men jag kan inte se varför.

Ett klassiskt exempel från när man var liten var när man åkte pulka och det kom in snö mellan byxor och jacka. Som vuxen känner jag det mest när man har badat och sitter med blöta badbyxor på stranden. 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
2020-10-08 at 19:10, Kebab skrev:

Helt riktigt, känns egentligen som att man inte ger kroppen en ärlig chans att hålla emot de naturliga behoven. :withstupid:

Att bero på ett och två, visst sjutton var det du som vid något tillfälle tvingades köra en etta precis efter att ha stigit av en buss, och skrev en mycket målande beskrivning av händelseutvecklingen därförinnan? 🏆

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2008-07-01 at 16:30, Kebab skrev:

Jag har kissat med hård stråle i uppskattningsvis en minut. Helt seriöst. Men det är inget jag är stolt över, det var en av de värsta upplevelserna jag har varit med om.

 

 

 

Det var en torsdagseftermiddag någon gång förra vintern. Jag stod och väntade på bussen hem efter ett hårt pass på gymmet, när jag kände en kissnödighet tränga sig på. Det var en så konstig känsla, för på bara någon minut blev jag så kissnödig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.

Någon timma tidigare, på gymmet, hade jag och en vän hinkat i oss flaskvis med vatten utan att vi tänkte på det. Plötsligt sa han: "Fan vad lätt det var att dricka vatten idag". "Ja, verkligen. Undrar vad det beror på" svarade jag och drack lite till.

 

Det var alltså inte förrän uppskattningsvis en timma efteråt som bieffekterna slog till - och de slog till med en vansinnig kraft!

Så där stod jag, tio minuter innan bussen skulle gå, med sprängande kissblåsa och en huvudbry som hette duga. Skulle jag hinna springa upp till skolan och släppa på trycket? Eller in på gymmet? Eller kan jag smyga bort till ett träd här, det är ju trots allt ganska mörkt ute?

Mitt i allt detta så blinkar avgångstidsskylten till. "Buss 620 mot Motala är försenad. Ny avgångstid beräknas vara 16.45." Jag kollar ner på min klocka. 16.20. Hallelujah! Det finns en gud!, tänkte jag och började med rappa steg traska mot skolan. Plötsligt insåg jag att det faktiskt kan vara så att bussen kommer INNAN 16.45. Och jag ville verkligen inte missa just den bussen. Så jag vände på klacken och gick tillbaka till busshållsplatsen, satte ett rejält bett i underläppen och gjorde mitt bästa för att fundera på något annat.

 

Klockan 16.40 rullade bussen in, och jag hann knappt kliva på innan den lagom stressade chaffisen drog iväg. Och det var nu den riktiga helvetesfärden satte igång. Kissnödigheten jag hade innan går inte ens att jämföra med den som uppstod i samma stund som jag satte mig ner i sätet. Det kändes som att kisset skulle tränga sig uppför kroppen och ut genom öronen. Jag är glad att så många resenärer tröttnade på att vänta och tog andra bussar istället, och att jag därför hade hela den bakre delen av bussen för mig själv, för efter bara fem minuters bussfärd blev jag tvungen att sätta mig i någon slags fosterställning med uppknäppta byxor och båda händerna i ett ovänligt och bestämt grepp runt penis. Och fråga mig inte varför, men jag fann det enklare att hålla mig när jag "gungkastade" mig fram och tillbaka mellan mitt ryggstöd och sätet framför. Så så satt jag i ungefär 20 minuter, tills jag kände att det bara inte gick att hålla emot längre. Någon slags mental "så-gör-man-bara-inte"-spärr snappade i hjärnan på mig och jag tänkte ut tre alternativ till att göra mig av med det ÅH så påfrestande trycket. Det var förresten inte ens ett tryck vid det här laget utan snarare ren och skär smärta - en trolig följd av den minst sagt hårdhänta behandlingen av min oskydliga stackars penis.

 

Mina tre alternativ var:

 

  1. Kissa på mig
  2. Krypa in längst in i hörnet längst bak i bussen och kissa
  3. Plocka fram min vattenflaska ur väskan och kissa i den

 

Tankarna om alternativ nummer tre fick jag snabbt avfärda eftersom en åsna kan räkna ut att en 50-centiliters vattenflaska knappast skulle räcka till den enorma mängden vatten som ville ur mig.

Alternativ två och ett lockade något otroligt, ni kan inte ens ana hur nära jag var att bara "öppna kranen" så att säga. Jag är fortfarande helt övertygad om att det hade varit värt det, men någonstans långt inne i bakhuvudet började spärren att repareras och jag kunde helt enkelt inte göra det.

 

Så, efter att ha åkt buss i ungefär 20 minuter, vilket motsvarar lite mer än halva resan, slog en blixt ner som från klar himmel. Jag kan ju be chaffisen att stanna till intill vägkanten så att jag kan kissa! Nog skulle det vara pinsamt, men helt klart värt det.

Långsamt, långsamt började jag släppa taget om.. ni vet.. och försökte resa på mig. Jag ställde mig upp i gången. Triumf! Inga kroppsvätskor i brallorna såvitt jag kunde känna! Jag började lugnt knalla mot den främre delen av bussen, och kände till min stora förvåning att trycket nästan helt och hållet försvann! Med en hand var jag tvungen att försäkra mig om att jag inte hade sprungit läck någonstans. Det var grönt. Allt kändes bra, och när jag var nästan ända framme vid chauffören så insåg jag att jag inte behövde kissa längre.

För att mata alla nyfikna resenärblickar som förvånat kollade på mig när jag gick framåt rev jag åt mig en busstidtabell och gick tillbaka och satte mig igen. Och gissa vad? Det dröjde inte mer än några sekunder innan jag var tvungen att bita mig i läppen, fatta tag om ... och slänga mig fram och tillbaka mellan sätena igen. Jag förbannade mig och min kropp för att jag/den hade fegat ur när jag ställde mig upp.

 

Efter en hel jävla evighet (sammanlagt ungefär 40 minuter) kom jag äntligen fram till min busshållsplats, och det är här jag kommer ontopic igen. Jag slängde mig ut genom dörren i samma stund som den öppnades, tog inte ett enda steg utanför bussen utan knäppte upp byxorna direkt och vred på kranen. Och vilken känsla det var, jag tror aldrig att jag har varit med om något bättre. Med en stenhård stråle stod jag och kissade i vad jag som sagt var uppskattar till en minut. Det kan mycket väl ha varit mer än så.

 

Jag släpade mig den 400 meter vägen hem, åt en macka och gick och lade mig för kvällen. Jag var helt utmattad.

 

2020-10-21 at 22:44, Misterwhoopee skrev:

Att bero på ett och två, visst sjutton var det du som vid något tillfälle tvingades köra en etta precis efter att ha stigit av en buss, och skrev en mycket målande beskrivning av händelseutvecklingen därförinnan? 🏆

 

Lyckas inte fixa detta i rätt ordning på telefonen, men hur fan kunde du minnas detta? (w00t):lol:

  • Gilla 1
  • Tack! 2
  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

8 timmar sedan, Kebab skrev:

 

 

Lyckas inte fixa detta i rätt ordning på telefonen, men hur fan kunde du minnas detta? (w00t):lol:

Ah, ett förstklassigt inlägg! :D Såna ser man inte ofta nuförtiden, när telefoner tagit över skrivandet. Och "att bero på" telefoner är det ju i någon sorglig nån betryggande att det inte bara är jag som har en trasig webbupplevelse av forumet i min mobil. :(

  • Gilla 1
  • Tack! 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2020-11-02 at 00:35, Kebab skrev:

Lyckas inte fixa detta i rätt ordning på telefonen, men hur fan kunde du minnas detta? (w00t):lol:

Ah, tack! Jag visste inte riktigt var eller vad jag skulle söka efter (2008? herrrregud!) , och jag mindes inte alla detaljer fram till slutklämmen, men en del guldinlägg som gjorts på detta forum sitter helt enkelt djupt rotade i medvetandet. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

12 minuter sedan, Misterwhoopee skrev:

Ah, tack! Jag visste inte riktigt var eller vad jag skulle söka efter (2008? herrrregud!) , och jag mindes inte alla detaljer fram till slutklämmen, men en del guldinlägg som gjorts på detta forum sitter helt enkelt djupt rotade i medvetandet. B)

Amen! Vissa inlägg kommer jag nästan ihåg verbatim. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Anledningen till att jag blir kär i sexiga antifabrudar beror inte på deras utseende (de flesta ser ut som blåhåriga valar med näsringar...) utan deras idèer om jämlikhet.

Udda för mig som fascist och nonkonform alkoholist. Vår kärlek är ickebekvämlig och oortodox. Antifabrudar är lite som män och då menar jag inte att de är maskulina (eller?*) utan att bellkurvan pekar på att de har de högsta topparna och de djupaste dalarna.

Nu är jag ju inte kräsen på så sätt jag hade lätt nöjt mig med en medelmåttig tradwife med skavanker, men toppen e toppen så ere bara.

Söderbröder håller på; Hammarby å VPK. It's a fascist thang.

*Min favvoantifabrud har fett maskulin röst :s

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2024-03-08 at 17:02, dibel skrev:

Anledningen till att jag blir kär i sexiga antifabrudar beror inte på deras utseende (de flesta ser ut som blåhåriga valar med näsringar...) utan deras idèer om jämlikhet.

Udda för mig som fascist och nonkonform alkoholist. Vår kärlek är ickebekvämlig och oortodox. Antifabrudar är lite som män och då menar jag inte att de är maskulina (eller?*) utan att bellkurvan pekar på att de har de högsta topparna och de djupaste dalarna.

Nu är jag ju inte kräsen på så sätt jag hade lätt nöjt mig med en medelmåttig tradwife med skavanker, men toppen e toppen så ere bara.

Söderbröder håller på; Hammarby å VPK. It's a fascist thang.

*Min favvoantifabrud har fett maskulin röst :s

Det är ju lite klyschigt med projicering, men alldeles för vanligt; att någon som känner något i sig själv som de ogillar försöker trycka ner detta genom att inom sig själva förneka det samtidigt som de utåt uttrycker en stark avsky gentemot det de ogillar med sig själva. Att använda substanser, som exempelvis alkohol, är också vanligt för de som förnekar något de anser avskyvärt inom sig själva. Några av sakerna som är väldigt vanligt att folk trycker undan inom sig själva är exempelvis sexuell läggning, politiska åsikter eller religiösa tankar, och det de känner om dessa saker, eller vilka andra saker det nu än må vara, brukar de offentligt och högljutt uttrycka ett hat emot när de egentligen känner en dragning till dessa saker som de inte ens vill erkänna för sig själva men ändå vet att det finns där.

Jag tänker inte säga mer än så eller lägga någon som helst värdering i det, utan jag tänker bara låta det ligga här gällande ett inlägg från någon med en väldigt stark politisk åsikt om vissa grupper individer men som samtidigt erkänner ett missbruk samt en attraktion till sina "meningsmotståndare" och maskulina kvinnor. Återigen, jag dömer absolut inte, jag tänker bara lämna den kommentaren här så får ni göra vad ni vill med den...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

56 minuter sedan, Xersize skrev:

Det är ju lite klyschigt med projicering, men alldeles för vanligt; att någon som känner något i sig själv som de ogillar försöker trycka ner detta genom att inom sig själva förneka det samtidigt som de utåt uttrycker en stark avsky gentemot det de ogillar med sig själva. Att använda substanser, som exempelvis alkohol, är också vanligt för de som förnekar något de anser avskyvärt inom sig själva. Några av sakerna som är väldigt vanligt att folk trycker undan inom sig själva är exempelvis sexuell läggning, politiska åsikter eller religiösa tankar, och det de känner om dessa saker, eller vilka andra saker det nu än må vara, brukar de offentligt och högljutt uttrycka ett hat emot när de egentligen känner en dragning till dessa saker som de inte ens vill erkänna för sig själva men ändå vet att det finns där.

Jag tänker inte säga mer än så eller lägga någon som helst värdering i det, utan jag tänker bara låta det ligga här gällande ett inlägg från någon med en väldigt stark politisk åsikt om vissa grupper individer men som samtidigt erkänner ett missbruk samt en attraktion till sina "meningsmotståndare" och maskulina kvinnor. Återigen, jag dömer absolut inte, jag tänker bara lämna den kommentaren här så får ni göra vad ni vill med den...

Jag tänker väl inte gå i svaromål, men det är ingen maskulin brud med magrutor m.m. utan bara rösten. Lite pegging hade inte skadat dock, ahahaha 🏴‍☠️

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...