Jump to content

E3 2014


eXotic
 Share

Recommended Posts

Jag insåg precis att vi inte har någon diskussionstråd för årets E3!

Det är ju bara ungefär en halvtimme kvar innan de stora presskonferenserna drar igång.

Schema:

Måndag

18:30 - Microsoft

21:00 - EA

Tisdag

0:00 - Ubisoft

03:00 - Sony

18:00 - Nintendo

Här kan ni hitta länkar till både preshows och till presskonferenserna när det väl gäller: http://www.gamespot.com/e3/press-conferences/

Nu blir det lite tight visserligen, men har ni några förväntningar? Vad vill ni se?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill se att det fortfarande kommer att komma bra saker till PS3 och att PS4 faktiskt får prospekt för att vara värd att köpas om ett år eller två. Just nu finns det inget annat än en saftig prislapp, skrotad bakåtkompatibilitet och krav på betaltjänsten PS+ för att spela online. Jag ångrar inte en sekund att jag köpte en till PS3 när min 6½ år gamla dog i förra veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönt att MS valde rätt väg i år med spel istället för ointressant skit.

Forza 5: Tack för världens bästa bana som jag redan hunnit njutit ett par timmar av!

Forza Horizon 2 ser lovande ut må jag säga.

Sen var det väl inte så mycket..

Hardline (Vill verkligen inte nämna Battlefield i ett tjuv & polis spel.) Det ser absolut ut som ett DLC till Battlefield 4, men det tjänar man ju inte 100+ dollar på. Så då gjorde dom ett spel av det.

Tänk er Vietnam expansionen i Bad Company 2. Det är nog vad dom tänkte att Hardline skulle vara, men sen kom dom på att dom vill ha lite mer pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hardline (Vill verkligen inte nämna Battlefield i ett tjuv & polis spel.) Det ser absolut ut som ett DLC till Battlefield 4, men det tjänar man ju inte 100+ dollar på. Så då gjorde dom ett spel av det.

Tänk er Vietnam expansionen i Bad Company 2. Det är nog vad dom tänkte att Hardline skulle vara, men sen kom dom på att dom vill ha lite mer pengar.

Det faktum att det är ett fristående spel ser jag som något positivt eftersom det torde leda till att det läggs mer resurser på att finpolera och utveckla spelet. Tycker att det ser najs ut. Ska se till att starta en tråd under morgondagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...