Jump to content

Den ultimata cringetråden


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

 

Nja, jag vet inte jag, det kanske fanns väldigt mycket mer bakom det där inlägget än vad som syns? Verkar finnas en personlig berättelse som hon just börjat släppa och skriver av sig lite halvkryptiskt. Pompöst kan man tycka, men cringeigt tycker jag inte. Däremot kan man undra om allt var en dålig ursäkt för att ta en selfie :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, jag vet inte jag, det kanske fanns väldigt mycket mer bakom det där inlägget än vad som syns? Verkar finnas en personlig berättelse som hon just börjat släppa och skriver av sig lite halvkryptiskt. Pompöst kan man tycka, men cringeigt tycker jag inte. Däremot kan man undra om allt var en dålig ursäkt för att ta en selfie :P

Alltså... Jag menar inte att låta så hård, men även ditt inlägg blir lite cringe. Man tar ju inte en sådan här bild av en slump. Tar man en bild så måste man ju kolla på skärmen för att se vad som kommer med och då ser man ju tydligt att kameran är vänd åt fel håll. Och även om man nu inte skulle kolla innan man fyrar av så är det ju helt orimligt att man skulle ha telefonen i den där vinkeln från kroppen...

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså... Jag menar inte att låta så hård, men även ditt inlägg blir lite cringe. Man tar ju inte en sådan här bild av en slump. Tar man en bild så måste man ju kolla på skärmen för att se vad som kommer med och då ser man ju tydligt att kameran är vänd åt fel håll. Och även om man nu inte skulle kolla innan man fyrar av så är det ju helt orimligt att man skulle ha telefonen i den där vinkeln från kroppen...

Wat. Då har vi helt andra definitioner. Från ordet "Simply" och framåt är det bara att läsa mellan raderna att människan verkar ha haft det tufft på sistone och även om en sån text är pompös och töntig är den ju inte cringe för det. Och jag vet inte vad ni andra har för telefoner, men rätt ofta har jag inte en chans att se vad displayen visar om det är ljust ute.

Men, jag tror nog att det är en dålig ursäkt till en selfie alltihopa, eller att det var nåt hon faktiskt skulle fota framför sig men att selfiekameran var på som senaste aktiva kamera och hon tänkte "whattehell" och knäppte en selfie – och därefter skrev ihop nån text som efterkonstruktion till det hela.

#over-anal-yzing

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...