Jump to content

Den ultimata cringetråden


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

De har tagit ner den, fast jag har den cachad. Finns det något sätt att tanka detta mästerverk?

Hoppas någon har sparat den, flashback kanske? Släng upp den här i så fall!

Var det det där klippet från Lund? Som någon på reddit sade: "Skådespel på den här nivån blir ännu värre när det är på skånska. Skämskudde!"

Ja, exakt, fruktansvärt dåligt, har lust att dra dit bara för att se hur jävla värdelöst det är.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, exakt, fruktansvärt dåligt, har lust att dra dit bara för att se hur jävla värdelöst det är.

Tror inte att själva stället är sämre än något annat tbh. En person som inte kan skapa en vettig reklamfilm behöver inte vara dålig på att driva en nattklubb och tvärsom. I för sig ett dåligt beslut i ledningen att producera den skiten alls, men många nattklubber gör ju ingen promo-video alls så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte att själva stället är sämre än något annat tbh. En person som inte kan skapa en vettig reklamfilm behöver inte vara dålig på att driva en nattklubb och tvärsom. I för sig ett dåligt beslut i ledningen att producera den skiten alls, men många nattklubber gör ju ingen promo-video alls så..

Jag tror inte att den här grabben har någon ledning över huvud taget... han verkar ha kört limousine fram tills nu och har fått för sig att han skulle dra igång en nattklubb i en sunkig lokal med DJ Jens of Sweden. Det osar verkligen andrahandsproduktion här, möjligtvis att han hade kunnat hålla öppet i ett halvår om han drev klubben i Mjölby men med tanke på antalet nationer och redan etablerade, betydligt proffsigare, uteställen i Lund så förvånar det mig inte om han stänger innan sommaren.

Här är filmen i alla fall:

Här är grabben som driver det: https://www.facebook.com/robert.c.martensson?fref=ts

Här är den

Förbaskat! Nu kommer du här och snor mina AP igen... :P

Redigerad av Jazz
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AP:ade er båda. :) Synd att kvaliteten inte var HD!

Såg att han hade profilbilder från nattklubben Breeze i Malmö. Tyckte han såg lite bekant ut, jag tror jag har sett honom där någon gång.

Varför är han så röd om näsan? ermm_1180962_0.gif

Haha, enligt mina polare (... som har polare som känner honom) så är han lika känd för att vara tät som han är för sitt utseende.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...