Jump to content

Bild på ditt premiärmys!


samuelszon
 Share

Recommended Posts

Det här är en extremt mysig tråd men inga jävla spoliers nu är ni snälla, det inkluderar postandet av bilder som innehåller gameplay-moment och så vidare, om vi kan vänta minst 24 timmar tills i alla fall de flesta av oss har hunnit lira det så vore det underbart! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 :wub:

Det skall noteras att samuelszons och Wus bilder var ypperliga.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dags att gå och lägga sig. Blandade första intryck! Har ännu inte fått den där magiska feelgoodkänslan som SA inbringade. Det kanske helt enkelt var någonting med tjock-TV och kass PS2-grafik. Men ännu har jag bara rört mig lite i downtown, samt en tripp i landsbygden. Ni som vill se/döda/bråttas med hundar, åk till byarna i landsbygden.

Blir mer spel imorgon, förhoppningsvis får jag lite mer överväldigande stunder - brukar ju vara rätt negativ i början, hehe...

Ni som premiärspelar imorgon, glöm inte att dela med er av bilder av ert mys! Och ät inte två påsar chips... Magont!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att sammanfatta premiären:

Måndag, 19:30 gick jag o la mig. Tvingade mig till sömns.

Vaknade vid 00:30-tiden och insåg att spelet inte släppts än.. suck! Hoppas bara det inte blir några problem nu.

Loggade in på Skype och pratade med en kompis, vi bestämde att vi skulle premiära GTA V tillsammans hemma hos mig, kort därpå for vi på en nattlig räd till Statoil några kilometer bort.

Said and done, några burkar monster, Burn och pringles blev bytet när vi var tillbaka i min lägenhet. Då var klockan runt 01:40. Jag startade PS3an och testade köra igång GTA V, nope , inte än heller.. Vi försökte döda tid genom att spela lite fightingspel, surfa lite på PSN EUs forum, vilket var väldigt underhållande i och med att vi alla satt i samma båt, och febrilt sökte bekräftelse på ett klockslag då vi äntligen kunde börja spela det heliga GTA med stort V.

02:10 hördes ett lyckorop i centrala Luleå. Plötsligt gick det att starta GTA V för första gången någonsin på min PS3a!

Jag knäckte en mountain dew och vi skålade medans loading-screenen snurrade.

Bara några minuter senare var vi in-game i full action! Vi turades om och körde varannat mission, diskuterade de sublima meddelandena och hur Rockstar parodiserar vårt samhälle. Vi stekte varsin hamburgare, drack några koppar kaffe och var lyckligast i världen!

Nu, efter 6 timmars konstant spelande sitter jag på jobbet och lääääängtar hem, hem till Los Santos.

In-game bild tagen med mobilkamera (inga spoilers):

https://dl.dropboxusercontent.com/u/5281326/2013-09-17%2003.34.33.jpg

Kul grej: När vi var på Statoil misstänkte nog kassörskan att vi hade årets munchies.

För vem är väl gladast i stan mitt i natten på en tisdag och köper dricka o snacks?

Hon pratade överdrivet tydligt och försökte verkligen stirra mig i ögonen ^_^

Redigerad av Wu Zi Mu
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. Efter segt agerande av Webhallen och Posten, samt ett besök hos min mormor som mycket troligt är inne på sina sista dagar så har jag nu spelet och all proviant. Här är lite bilder jag tagit. Sen ska jag bara dra igång spelinstallationen och gå ner och ta en snabbdusch samt fixa lite käk. HYPPEEEE!

z3dNpd7.png

pmsV7PM.jpg

XG0w1Zq.png

X9D3j5d.jpg

Overkill med snackset, fuck yeah - men det är inte ofta ett GTA-spel kommer! (w00t)

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...