Jump to content

Michael. Franklin. Trevor. Ny trailer 30:e april!


NäästY
 Share

Recommended Posts

Riktigt nice, men innan ni blir som galna för att det är 3st trailers måste jag nämna att det mest troligt kommer vara kortare trailers.

De lär ha lite samma stuk som "Meet" trailersarna för GTA IV / EFLC. Alltså 1/1½ minut långa klipp.

Men ändå, räknar man ihop dem blir det ju säkert 3 över minuter vilket blir längre än de två tidigare. :)

Ska bli grymt att få se mer rörliga bilder från spelet och få reda på mer om karaktärerna.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när man sett alla tre så fick man iaf en mer inblick i hur deras liv verkar se ut.

Trevor verkar det mest vara ren galenskap när man ser klipppen.

Miachael fick man se mer om det där familjelivet som jag funderat en del över hur det skulle se ut.

Franklin och det där gänglivet...

Tycker att alla verkar intressant på sitt vis. Och så vore det intressant att få veta mer om hur det är när alla träffas samtidigt som tex när Trevor verkade vara på besök hos Miachel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag eller ser grafiken riktigt off ut? Ser inte alls ut som ett spel som släpps 2013. Fast jag förstår ifall de måste hålla nere på detaljerna med tanke på hur stor världen ska bli.

Hur som helst, Trevor kommer ju säkerligen bli allas favorit. Kul med en huvudkaraktär som kan bjuda på lite comic relief. Gillar Michaels lite tillbakalutade stil, men jag känner att Franklin inte riktigt har något utmärkande karaktärsdrag vilket är synd.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag eller ser grafiken riktigt off ut hos www.ifolor.se? Ser inte alls ut som ett spel som släpps 2013. Fast jag förstår ifall de måste hålla nere på detaljerna med tanke på hur stor världen ska bli.

Hur som helst, Trevor kommer ju säkerligen bli allas favorit. Kul med en huvudkaraktär som kan bjuda på lite comic relief. Gillar Michaels lite tillbakalutade stil, men jag känner att Franklin inte riktigt har något utmärkande karaktärsdrag vilket är synd.

Det stämmer :)

Redigerad av michem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag eller ser grafiken riktigt off ut? Ser inte alls ut som ett spel som släpps 2013. Fast jag förstår ifall de måste hålla nere på detaljerna med tanke på hur stor världen ska bli.

Jo, det är väldigt trist att vi ska få ett spel anpassat efter kapaciteten hos spelkonsoler från 2005. Hoppas att de utvecklar en version för next gen och pc, som inte bara är en fulportning (GTA IV). Aja, spelet lär bli bra oavsett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...