Jump to content

Michael. Franklin. Trevor. Ny trailer 30:e april!


NäästY
 Share

Recommended Posts

Har inget emot grafiken, tycker den ser helt okej ut. Bättre än IV och jag är nöjd med det.

Instämmer.. Desutom så har GTA aldrig haft någon speciellt bra grafik. Jag har verkligen inget emot grafiken. Den har sin charm.. Men Ser ju gärna en rejäl uppdatering tills nästa GTA släpps. Och innan nästa GTA, alltså efter V kommer så har jag förhoppningsvis köpt en konsoll eller dator som klarar det. Sen om det tar ytterligare 5 år så gör det mig inte så mycket då jag knappast lär tröttna på V när det kommer.

Har faktiskt börjat köra igenom GTA IV på PC för första gången, iaf på min egen dator.. Kör ju fortfarande det där spelet, var samma sak med alla andra GTA spel, började köra GTA och Londonm som jag hade i något dubbelpack med båda spelen. Spelade det fram tills GTA 2 kom, sen tills GTA III kom, började spela det tills VC kom osv.

Nu spårade jag ur.. Men det jag vill komma fram till är att hållbarheten väger över grafiken..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När det kommer till grafiken så tror jag att vi kommer se stor skillnad när vi faktiskt spelar. Så är inte ett dugg orolig för grafik. Spelet kommer ändå vara vackert :)

Jag undrar hur mycket i spelet som går att använda med fordon. I Trevors trailer finns det en bil som åker med ett släp med någon for av generator. Det får mig att tänka på stunt och roliga biljakter :D

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...