Jump to content

Mysteriet på Greveholm, Nummer 2


Bebben
 Share

Recommended Posts

Jag såg första avsnittet igår. Störde mig en aning på den där ungen med glasögonen men annars var det rätt bra.

Förresten, om någon hittar ett inrett slott till salu för 1 krona ber jag att ni PMar mig. Jag är intresserad spekulant.

Men hallå, det behöver ju renoveras. Klart hon inte skulle ge mer än en krona för det!

"För den händige!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg första avsnittet igår. Störde mig en aning på den där ungen med glasögonen men annars var det rätt bra.

Förresten, om någon hittar ett inrett slott till salu för 1 krona ber jag att ni PMar mig. Jag är intresserad spekulant.

Tranås kommun har säkert någon hembygdsgård som du kan köpa för en krona. Ska jag kika efter?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL på cliffhangern i slutet av dagens avsnitt! :lol:

Hittade en trailer till hela julkalendern. Det kändes som om den spoilade en hel del så se upp för den!

Spoiler
Antar att Sprak lär hjälpa till att rensa bort allt rymdskräp! :)

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Love it. Trots att jag var lite för ung för att haja originalet när den kom har den kantat hela min uppväxt. Helt klart den julkalendern jag gillade bäst, har säkert sett den 20 gånger.

Blev överlycklig förra året när jag såg att det skulle komma en tvåa, trots att jag är mycket konservativ tycker jag om denna. Den känns väldigt nyskapande samtidigt som de har varit väldigt försiktiga med att bevara den gamla känslan vi 80- och 90-talister vill ska finnas kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...