Jump to content

GTA V i decembernumret av GameInformer!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Det där var lite.....harsch?

Nån som vet en ungefärlig tid för någon info?

Det var menat som ett skämt. :) Tyckte bara att det var lite konstigt att Logiken inte visste någonting om cover-storyn då det är någonting jag trodde att de flesta som är någorlunda intresserad av GTA V redan visste - det är ju trots allt en ganska stor grej!

Edit: Ja coverbilden ska tydligen släppas först kl 18:00 och tidningen i sig självt senare, men jag antar att all information och printscreens från tidningen borde komma någon gång mellan kl 22:00-00:00.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wait whaaat? Vet någon om man kan köpa tidningen i eBook-format eller så?

Skulle vara fett att läsa på surfplattan.

Edit: höhö.. silly me.

"Then, in the afternoon (US Central time) we will release the digital edition of Game Informer to iPad, 10-inch Android devices, and PC/Mac."

http://www.gameinformer.com/mag/default.aspx

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den digitala versionen kommer innehålla 24 sidor, men detta är bara pga formatet, det innebär alltså inte mer information.

Inatt smäller det!

Tänkte spela klart xcom enemy unknown för att fördriva tiden. Hur gör ni andra?

Lirar GTA IV.. Som jag precis börjat på. Skaffade det till PC, men då den inte klarade det har jag inte kunnat spela förrän nu när jag fått ett PS3! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sett att du kan prenumerera på den, men lösnummer har jag aldrig sett säljas, dock säljs det digitalt. :)

Aha nice, hoppas det inte är för dyrt i så fall. Annars så kommer det ju massa av de informationen att komma på svenska ^^ Så föredrar jag pappersform mer än skärm när det gäller tidningar som de där.

-

På facebook läste jag nyss "New Online Previews Coming on the 12th: More GTA V previews coming November 12th! bit.ly/Z69t7v" Det lät intressant.

Förutom att länken inte verkar fungera.

Redigerad av Ferno
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lirar GTA IV.. Som jag precis börjat på. Skaffade det till PC, men då den inte klarade det har jag inte kunnat spela förrän nu när jag fått ett PS3! ;)

Se där, vore inte alls fel att ha "kvar" det spelet än i dag.

Lirade lite GTA:SA för någon månad sen, snacka om att det håller måttet än i dag.

Bara dryga timmen kvar nu till omslaget visas! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CoverReg610_1242013_0.jpg

The long wait is over at last. With the December issue, Grand Theft Auto V fans can pore over every detail we could get about Rockstar Games' highly anticipated sequel. Over the course of 18 pages (our biggest cover story yet!), we introduce the three main protagonists, discuss the groundbreaking way you use them, and explore the reimagined Los Santos – the biggest open world Rockstar has created to date. The massive feature also divulges and dissects many more aspects of the game fans won't want to miss.

OMG Jag har LÄNGE trott att multiple protags-ryktet var sant. YEEES!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, typ en hillbilly, ghetto snubbe, och en familjefar. Dom verkar väldigt olika. Undrar vad som fick dem att svetsas ihop.... :P

Tre karaktärer låter helt sjukt! Börjar känna mig som ett barn igen! Jag hoppas bara inte att jag hittar en favoritkaraktär som jag vill använda för att han sedan skall dö i storyn

(som i RDR...)

Redigerad av Cyper
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är verkligen på tiden att någon utforskar andra möjligheter än att utforska en sandlådevärld med endast en karaktär. På tiden och välkomnat! Jag undrar hur man byter mellan dem i freeroam, om det ens kommer fungera så och om de i så fall påvisar olika attribut???

Jag tror att de kommer att köra likt GTA IV och dess episoder. Varje karaktär lär ha sin egen story, med sina egna mål att nå. Det märks ju tydligt att de är tre stycken helt olika individer.

Längst till vänster har vi en till synes brutal, kriminellt erfaren kallhjärtad badass.

I mitten har vi en relativt ung mörkhyad man som skulle kunna komma från en gängbakgrund.

Till höger har vi en äldre man som ser lite mer mafialiknande ut, som i trailern pratade om hur han ville dra sig tillbaka från livet som kriminell och bli en familjefar, well... Ni vet hur det är.

Tror alltså att man väljer en karaktär och story genom menyerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...