Jump to content

GTA V i decembernumret av GameInformer!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Amerikanska spelblaskan GameInformer kommer ha GTA V både på och inne i tidningens decembernummer, enligt en tweet från skribenten som själv ska göra artikeln. B)

Tidningen kommer landa nån gång i mitten av november, alltså om ca 1 månad.

In NYC, about to check out December’s cover game #GTAV pic.twitter.com/001Miuec

— Andy McNamara (@GI_AndyMc)

October 11, 2012
Redigerad av Jacker
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mer troligt med ett släpp i maj så fall. Dels för att R* har släppt sina stortitlar under maj-juni de senaste åren, och dels för att de började marknadsföra de spelen på allvar ca 6 månader före release.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte varför den skulle vara fejk? Att någonting så litet läcker någon vecka innan de säkert planerat att starta den stora marknadsföringspushen är ingenting oväntat. Att spelet skulle komma spring 2013 är också mycket väntat, och artworket ser ut att ha precis samma stil.

Jag tycker att det ser grymt ut. Men hur som helst, kan knappt vänta till 8 november!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilden med hunden får mig peppad, hoppas hundar kan användas sådär i spelet!

Samma här. Den fick mig att fundera. Det lär ju inte vara så troligt att man själv kan använda attackhundar som vapen, men jag tror att det är mycket möjligt att vissa fiender kommer att ha ilskna attackhundar som de går runt med sådär...

Om det nu stämmer, och man tar en titt på artworket och ser att det är den mörkhyade killen i den vita tanktoppen (som vissa trott är en protagonist, med tanke på ryktet om flera protagonister) så skulle det ju kunna tyda på att åtminstonde inte han är en protagonist iaf. Han kanske bara är en stor fiende, alternativt att han är en bad-guy, men att man kanske kommer att spela som honom ändå, om ryktet är sant.

Älskar att spekulera såhär... Men 8 november lär vi nog veta en hel del! Can't freaking wait!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...