Jump to content

Dagens lunch/middag


Tweak
 Share

Recommended Posts

Vem är det som är helt värdelös på att göra köttfärssås?

Mamma. Men grejen är den att när den är helt nygjord smakar den himmelskt! Men det är när den är upptinad efter att ha varit nedfryst i typ en vecka som den smakar vattnigt och "metalliskt". Sorry, kan inte förklara på något annat sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dagens middag!

stekta tortillas med ost emellan, hade hoppats på en egen bild men åt upp dom innan jag ens han tänka taken.

Sjukt gott, lätt 10/10.

en liten google bild!

Åh, det där är episkt! Åt det i strand"baren" varje dag till lunch när jag var i Italien förra året! :P

Fint kött på gång! :P

Fixa guzz? :ph34r:

ÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖ drumou6_1098775_0.gif

Var i Linköping idag och var tvungen att käka kebab, för de har tydligen inte gyros där. :o

Oh, trevligt. Vart åt du? :) Jag tror att de har gyros på Maestro, det ligger på Storgatan långt åt Stångån till.

Men.. vår Kebab? :P

:P:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fixa guzz? :o

ÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖ drumou6_1098775_0.gif

Oh, trevligt. Vart åt du? :ph34r: Jag tror att de har gyros på Maestro, det ligger på Storgatan långt åt Stångån till. :P

Kommer inte ihåg, men det var på "partygatan" på höger sida om man går neråt. De har en uteservering också. Personalen var skum och det luktade urin... men annars var det trevlig! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår tillagade jag och flickan väldigt goda sojaköttbullar med potatismos. Sojaköttbullarna kryddades med massor av chili och vitlök och blev till slut riktigt zezty. Synd att sojakött ska vara så extremt smaklöst. :o

Till lunch idag lagade jag ägg i en korg, väldigt gott!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till lunch ska jag laga köttbullar och makaroner. Det är fruktansvärt simpelt men sjukt gott. Till middag vet jag inte än.

Uhm. Till middag 'vet jag inte än'? What? Är det inte middag du ska äta nu? Lunch är ju mitt på dagen, och det har redan varit. I morgon menar du?

Nu har jag försökt mig på att göra en sconespizza i stekpanna. Bläh. Så mycket enklare i ugnen. Botten blev bränd sedan så tog jag till mikrovågsugnen för att smälta osten. Ser väldigt gott ut. Smakar ganskaa gott också. Det funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer inte ihåg, men det var på "partygatan" på höger sida om man går neråt. De har en uteservering också. Personalen var skum och det luktade urin... men annars var det trevlig! :P

Låter som Hakepi det. Gött!

Igår tillagade jag och flickan väldigt goda sojaköttbullar med potatismos. Sojaköttbullarna kryddades med massor av chili och vitlök och blev till slut riktigt zezty. Synd att sojakött ska vara så extremt smaklöst. :(

Till lunch idag lagade jag ägg i en korg, väldigt gott!

Vad var korgen gjord av? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...