Jump to content

Dagens lunch/middag


Tweak
 Share

Recommended Posts

Dagens middag blev en flottig tunnbrödsrulle från Stångebro Gatukök. :):w000t: :w000t: :w000t: :w000t: Den innehåller asgott potatismos, sallad, räksallad och grillspett. Så mycket underbar mat för så lite pengar! (48kr) Det är den enda snabbmaten jag äter nu för tiden. Mums! 10/10 (och då ska ni veta att jag är en sådan som aldrig vill ge något toppbetyg)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dagens middag!

stekta tortillas med ost emellan, hade hoppats på en egen bild men åt upp dom innan jag ens han tänka taken.

Sjukt gott, lätt 10/10.

en liten google bild!

Om bilden hade haft lite kortare skärpedjup skulle man kunna trott att det var AngryAxel som tagit den!

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om bilden hade haft lite kortare skärpedjup skulle man kunna trott att det var AngryAxel som tagit den!

Hah, its funny coz' its true!

Lunch: Potatisgratäng, en stark korv (Chorizo? Kabanoss? Kielbasa? Vem vet!), tomatsås, en riven tomat, och en massa isbergssallad.

Middag: Axels Lilla Röda. Bulgur i botten, sås ovanpå, quornfärs ovanpå, sås ovanpå, morötter ovanpå. Såsen bestod av krossade tomater, sweet chilisås, lätt crême fraiche, finhackad tomat, lika finhackad selleri, sambal oelek, oregano, basilika, salt och vitlökspeppar. Ini'ugna ~15 minuter, och så var det klart.

post-8685-1243355152_thumb.jpg

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...