Jump to content

GTA V officiellt utannonserat


Soomersault
 Share

Recommended Posts

Det kom oväntat, trodde det skulle komma info typ i början av nästa år eller nått, men men....hoppas på att det kommer snart då, det blir väl deras "sommarsläpp" precis som dom släppte Red Dead Redemtion och LA Noire.

Ang bilden så håller jag med Bebben, det ser ut som en dollarsedel och då kanske inte L_Voll är helt ute och cyklar, kanske det blir Las Venturas igen, skulle vart riktigt ballt, tänk er grafiken (förhoppningsvis förbättrad) i Las Vegas miljö med alla neonlampor och stora hotell.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kom oväntat, trodde det skulle komma info typ i början av nästa år eller nått, men men....hoppas på att det kommer snart då, det blir väl deras "sommarsläpp" precis som dom släppte Red Dead Redemtion och LA Noire.

Ang bilden så håller jag med Bebben, det ser ut som en dollarsedel och då kanske inte L_Voll är helt ute och cyklar, kanske det blir Las Venturas igen, skulle vart riktigt ballt, tänk er grafiken (förhoppningsvis förbättrad) i Las Vegas miljö med alla neonlampor och stora hotell.

Jag hoppas på Los Santos också, man vill ju inte missa storstaden.

Jag är redan orolig för prestandakraven. GTA IV flyter på dåligt även på ganska bra datorer. :(

Det lär väl dröja två år innan det kommer till PC, du kanske kan försöka tajma in köpet av nästa dator samtidigt som releasen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänker inte ha några stora förhoppningar på trailern. Om jag känner rocktar så kommer man inte få se så mycket. Några hus, kanske människor och liknande. Men vi får se, spännande är det iaf!

Första trailern till GTAIV (

) avslöjades vilken stad spelet skulle utspelas i, hur huvudpersonen såg ut och även hans röst, + många av de viktigaste byggnaderna i spelet. Ifall denna trailer innehåller något liknande kommer jag iallafall vara ruskigt nöjd.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänker inte ha några stora förhoppningar på trailern. Om jag känner rocktar så kommer man inte få se så mycket. Några hus, kanske människor och liknande. Men vi får se, spännande är det iaf!

Jag tycker att det är en del av charmen dock, att läsa alla spekulationer och kolla på breakdowns osv. Såhär i början skulle jag föredra en lite mindre avslöjande trailer likt den första GTA IV-trailern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...